Ο προμηθευτής καυσίμων της Red Bull, ExxonMobil, σκοπεύει να εισάγει μια αναβάθμιση στο Βρετανικό Grand Prix, καθώς η ομάδα ψάχνει να βρει απόδοση για να αντιμετωπίσει το έλλειμμα του κινητήρα της Formula 1.
Η Red Bull ανέμενε μια σημαντική αναβάθμιση του κινητήρα στον Καναδά, αλλά αυτό δεν υλοποιήθηκε, με την Renault να λέει ότι το επίκεντρο για το υπόλοιπο του 2017 είναι η αξιοπιστία και τα βήματα της αύξησης της απόδοσης, ένα από τα οποία ήρθε στο Μπακού.
Η εταιρεία καυσίμων, η οποία ολοκλήρωσε μια μακρόχρονη συνεργασία με την McLaren για να ξεκινήσει την συνεργασία της με την Red Bull το 2017, εισήγαγε ένα νέο καύσιμο στον εναρκτήριο γύρο της σεζόν στην Αυστραλία, με ένα δεύτερο καύσιμο να σχεδιάζετε για το Silverstone.
“Για το πρώτο βήμα, είχαμε ένα καλό κέρδος”, δήλωσε ο Διευθυντής Τεχνολογίας της ExxonMobil Global Motorsport, David Tsurusaki.
“Το κέρδος από το δεύτερο καύσιμο δεν είναι τόσο μεγάλο όσο από το πρώτο καύσιμο, αλλά πιστεύω ότι είναι ένα θετικό βήμα.”
Το καύσιμο διαδραματίζει ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στο κέρδος της απόδοσης, με την Shell που παρέχει τα καύσιμα στην Ferrari να αναφέρει στα τέλη του 2015, ότι είχε 25% κέρδος στον κινητήρα, το οποίο ισχυρίστηκε ότι ισοδυναμεί σχεδόν με μισό δευτερόλεπτο το γύρο.
Ο Tsurusaki λέει ότι η ExxonMobil έχει κάνει ένα βήμα προς τα εμπρός για να φτάσει στο σημείο που ο προηγούμενος προμηθευτής της Red Bull (Total) δεν πίστευε ότι ήταν εφικτό και τώρα πιστεύει ότι η απόδοση του καυσίμου είναι κοντά στο ίδιο επίπεδο με τους αντιπάλους της στο grid.
“Νομίζω ότι έχουμε κάνει ένα καλό βήμα για την αντικατάσταση του προηγούμενου καυσίμου, το οποίο δεν πίστευαν ότι έχουν, αλλά το έχουμε”, είπε.
“Τώρα, είμαστε σε ένα πολύ καλό σημείο, έχουμε μια καλή σχέση εργασίας, δουλεύουμε στενά με την Red Bull και τη Renault. Προχωράμε. Νομίζω ότι είμαστε κοντά στο να φτάσουμε τους αντιπάλους μας.”
Συνήθως, η ExxonMobil θα σκόπευε να εισάγει τρία νέα καύσιμα ετησίως, αλλά λόγω της καθυστερημένης έναρξης, καθώς άρχισε να συνεργάζεται επίσημα με την Red Bull τον Ιανουάριο, έτσι η τρίτη αναβάθμιση θα είναι έτοιμη για τις αρχές του 2018.
“Νομίζουμε ότι μπορούμε να φτάσουμε σε πιθανώς τρία στην πραγματικότητα”, είπε. “Ο στόχος μας είναι για το επόμενο έτος (για την τρίτη αναβάθμιση).”
“Έχουμε ήδη εργαστεί πάνω στην χημεία και τις διαδικασίες για το 2018. Δεν είχαμε την ευκαιρία να το κάνουμε αυτό πέρυσι.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!