Ο Toto Wolff εξέφρασε την επιθυμία του όσον αφορά τον σχολιαστή του Channel 4 στη Formula 1 Eddie Jordan, να σταματήσει να αναπαράγει «ψευδείς ειδήσεις» για το μέλλον της Mercedes στο άθλημα.
O Jordan έχει διατυπώσει επανειλημμένα τις αμφιβολίες του σχετικά με τη μακροπρόθεσμη παρουσία της Mercedes ως ξεχωριστή ομάδα στην F1 και έχει προβλέψει ότι οι μεγάλοι χορηγοί θα φύγουν σύντομα. Στο Μπακού εξέφρασε την εικασία ότι η κινεζική κοινοπραξία που σκοπεύει να εισέλθει στην F1 θα μπορούσε να καταλήξει να αγοράσει την ομάδα του Brackley, η οποία είχε προηγούμενες μορφές ως BAR, Honda και Brawn πριν γίνει Mercedes το 2010.
Ο Wolff είναι αναστατωμένος επειδή τα σχόλια του Jordan έχουν δημιουργήσει αμφιβολίες στο μυαλό των υπαλλήλων τόσο της ομάδας αγώνων όσο και αυτής της εγκατάστασης μηχανών της Mercedes στο Brixworth. “Του είπα ότι είμαι ενοχλημένος με τα αστεία δημοσιεύματα που αναπαράγει”, δήλωσε ο Wolff. “Αλλά σταματώ να γελάω όταν πρόκειται για αστεία πάνω στην πλάτη των 1500 υπαλλήλων που νοιάζονται για το μέλλον τους. Και το είπα αυτό και σε συνέντευξή μαζί του, ότι αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα για μένα. Δεν φεύγουμε από τη F1, κανένας από τους χορηγούς μας δεν φεύγει από τη F1, είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε εδώ. Θα πρέπει να σταματήσει να βγάζει αυτές τις φήμες – ψεύτικα νέα – στην δημοσιότητα”.
Ωστόσο, ο Jordan επιμένει ότι η Mercedes θα αποσυρθεί ως ομάδα εργασίας από τη F1 εάν αισθανθεί ότι δεν επωφελείται αρκετά από την επένδυσή της στο άθλημα. “Δεν έχω πει ποτέ ότι θα αποχωρήσουν”, είπε στο Motorsport.com. “Είπα ότι η Mercedes είναι στο άθλημα για εμπορικούς και τεχνικούς λόγους, όχι λόγω αγάπης. Και θα αποχωρήσουν την κατάλληλη στιγμή για αυτούς. Δεν νομίζω ότι είπα ποια θα είναι αυτή. Αυτό που είπα είναι ότι το 2018 τελειώνουν οι συμβάσεις με την UBS και την Petronas”. Ο Jordan συνέχισε λέγοντας: “Μπορώ να καταλάβω γιατί είναι θυμωμένος με αυτό, αλλά αυτό δεν με ανησυχεί προσωπικά. Έτσι είναι η ζωή, θα γίνει κάποια στιγμή. Αφού το λέω, είμαι πεπεισμένος”.
Ο Jordan συνέχισε υποστηρίζοντας την άποψη του, αναφέροντας: Κοιτάξτε το και αντίστροφα, μιλάει για 1500 άτομα, μιλώ για χιλιάδες και χιλιάδες μετόχους της Daimler AG. Θα είναι απόφαση του συμβουλίου. Έχοντας βρεθεί σε πολλά συμβούλια, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου είναι τα άτομα που λαμβάνουν τέτοιες αποφάσεις. Κατά τη γνώμη μου, θα κάνουν αυτό που ταιριάζει καλύτερα στην εταιρεία. Εάν κρίνουν ότι η επένδυση τους δεν κερδοφορεί πια, έχουν φύγει ως ομάδα εργασίας. Από πού πιστεύετε ότι ήρθε η Mercedes και πού πήγε η Toyota; Θα κρατήσουν το τμήμα μηχανών πάντως, αυτό είναι σίγουρο.
Ένας εκπρόσωπος της Mercedes δήλωσε ότι ήταν “απλά λάθος” του Jordan να ισχυριστεί ότι οι συμβάσεις της Petronas και της UBS λήγουν το 2018. Ωστόσο, ο ίδιος ήταν ανένδοτος ισχυριζόμενος ότι δεν θα φοβηθεί ποτέ να παραθέτει αυτά που πιστεύει, προσθέτοντας: “Πολλοί άνθρωποι ανησυχούν πολύ για το αν μπορούν να πάνε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό ή όχι. Είμαι στη δουλειά για να αναφέρω αυτό που γνωρίζω, αυτό θα κάνω και κανείς δεν πρόκειται να με φημώσει. Αν αυτά που λέω είναι χαζομάρες και δεν ανταποκρίνονται καθόλου στην αλήθεια, τότε θα πρέπει να το πουν αυτό, θα πρέπει να απαντήσουν. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν ειλικινά, πάω στην έδρα κάθε ομάδας για συνεντεύξεις. Αν ωστόσο κάποια ομάδα δεν επιθυμεί την παρουσία μου, τότε απλώς πρέπει να μου το πει”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!