Ένας ακόμη αγώνας, μια ακόμη οπισθοδρόμηση. Το πρόσωπο του Alonso έμοιαζε σαν “κεραυνός” μετά από ακόμη μια μηχανική αστοχία στο FP2, αυτή τη φορά ήταν το κιβώτιο ταχυτήτων. Με τα δύο μονοθέσια να δέχονται από 15 θέσεις ποινή στο grid λόγω των συνήθων αλλαγών της MGU-H και του υπερσυμπιεστή, το ηθικό δεν είναι καλό.Fernando Alonso – FP1: 1:47.551, Ρ17 – FP2: 1:45.515, Ρ12
“Δοκιμάσαμε μερικά πράγματα στο FP1 και στο FP2, τρέχοντας με διαφορετικά επίπεδα κάθετης δύναμης, προσπαθώντας να πάρουμε μερικές χρήσιμες πληροφορίες για αύριο. Ο Stoffel εργάστηκε στα ελαστικά, με υψηλό επίπεδο καυσίμου, και τα δύο μας βοήθησαν να πάρουμε κάποιες χρήσιμες αποφάσεις σχετικά με τη στρατηγική.”
“Η πίστα ήταν δύσκολη σήμερα, η μέση γόμα και τα εφεδρικά ελαστικά έχαναν λίγη θερμότητα στις μεγάλες ευθείες, οπότε όταν φτάναμε στα φρένα μπλόκαραν ξαφνικά και πηγαίναμε ευθεία. Είδαμε πολλά μονοθέσια να πηγαίνουν ευθεία σήμερα, κυρίως επειδή οι οδηγοί προσπαθούσαν να βρουν το όριο τους την Παρασκευή. Νομίζω ότι θα δούμε λιγότερες εξόδους αύριο και ακόμη λιγότερες την Κυριακή.”
“Έχασα την τελευταία μισή ώρα της δεύτερης συνόδου, οπότε υποθέτω ότι αύριο θα χρειαστεί να κάνω κάποια μεγάλα stint με πολλά καύσιμα, για να προλάβω το πρόγραμμα.”
“Θα πρέπει να ξεκινήσουμε στο πίσω μέρος του grid ούτως ή άλλως, οπότε θα πάρουμε τα πράγματα ομαλά στις κατατακτήριες.”
Stoffel Vandoorne – FP1: 1:47.446, Ρ15 – FP2: 1:46.174, Ρ17
“Σήμερα, επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στο ρυθμό στα μεγάλα stint, επειδή ξέρουμε ότι θα δεχθούμε ποινές για τον αγώνα.”
“Παρόλα αυτά, βρήκα γρήγορα τα πατήματα μου στην πίστα στο FP1 και νομίζω ότι αύριο θα πάρω λίγο περισσότερο. Το μονοθέσιο έχει μια αρκετά θετική αίσθηση εδώ, κάτι που είναι καλό γιατί χρειαζόμαστε εμπιστοσύνη σε μια πίστα δρόμου. Η δουλειά που έκανα στην προσωμοίωση πήγε αρκετά καλά, αισθάνθηκα αμέσως άνετα με το που έπρεπε να φρενάρω, έτσι φαίνεται ότι η δουλειά άξιζε πραγματικά τον κόπο.”
“Τα ελαστικά είναι και πάλι πολύ δύσκολα εδώ, φαίνεται ότι όλοι δυσκολεύονται να τα ζεστάνουν, με πολλούς οδηγούς να έχουν μπλοκαρίσματα. Είναι δύσκολα, ειδικά στις ζώνες πέδησης, επειδή τα ελαστικά δροσίζονται στις μεγάλες ευθείες και στη συνέχεια πρέπει να φρενάρεις πολύ σκληρά πριν τις στροφές. Το μονοθέσιο είναι πραγματικά στην κόψη του ξυραφιού όσον αφορά την εξαγωγή ενός καλού γύρου.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!