Η Toyota έχει δεσμευτεί ότι δεν θα παραιτηθεί από το κυνήγι της νίκης στις 24 Ώρες του Le Mans, παρά το γεγονός ότι υπέφερε νέα απογοήτευση στον 85ο αγώνα το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Μετά από τις αποκαρδιωτικές στιγμές του τελευταίου γύρου το 2016, η Toyota είδε και τις τρεις της TS050 Hybrid να υποφέρουν από προβλήματα, μόνο με την #8 των Sebastien Buemi, Anthony Davidson και Kazuki Nakajima τελικά να φτάνει στον τερματισμό – εννέα γύρους κάτω και στην ένατη θέση συνολικά.
Η Porsche εξασφάλισε την τρίτη διαδοχική νίκη της στο Le Mans με το #2 των Brendon Hartley, Timo Bernhard και Earl Bamber σε έναν αγώνα που είδε μόνο δύο αυτοκίνητα LMP1 να τελειώνουν την πλήρη διάρκεια και κανένα από αυτά χωρίς σημαντικό μηχανικό πρόβλημα.
“Είχαμε ένα καλό αυτοκίνητο από την άποψη της ταχύτητας, νομίζαμε ότι είχαμε ένα καλό αυτοκίνητο για τον αγώνα και δεν είδαμε προβλήματα ερχόμενοι εδώ, αλλά υπάρχει πάντα κάτι που μπορεί να συμβεί”, δήλωσε ο διευθυντής της ομάδας Rob Leupen στο Motorsport.com.
“Φέτος ήμασταν με τρία αυτοκίνητα και ξέραμε τι έπρεπε να κάνουμε παρά το ότι ήμασταν τέσσερα λεπτά μακριά από τη νίκη την περασμένη σεζόν, αλλά και πάλι, μας έδωσε εμπιστοσύνη το να γνωρίζουμε τι έπρεπε να πετύχουμε”.
Η #7 TS050 Hybrid, η οποία ξεκίνησε από την pole μετά το ρεκόρ του προκριματικού γύρου του Kamui Kobayashi, σταμάτησε στη πίστα με πρόβλημα στο συμπλέκτη στη 10η ώρα, κρατώντας άνετα το προβάδισμα.
Σε αυτό το στάδιο, το αυτοκίνητο #8 είχε ήδη υπολογιστεί εκτός μάχης για τη νίκη με ένα διάλειμμα δύο ωρών στα pit, καθώς χρειάστηκε να αλλάξει ο μπροστινός κινητήρας και η μπαταρία του αυτοκινήτου.
“Και οι δύο αποτυχίες που είδαμε μας έκαναν έκπληξη και δεν υπάρχουν απαντήσεις”, δήλωσε ο Leupen.
“Δεν είχαμε δει ποτέ αυτό το πρόβλημα [συμπλέκτη]. Κανονικά υπάρχει πάντα κάτι που βλέπουμε στις δοκιμές και μιλάμε με τους οδηγούς προκειμένου να προσαρμοστούμε ή να το βελτιώσουμε.
“Ο μπροστινός κινητήρας [που απέτυχε στο #8 αυτοκίνητο] έχει επίσης μεγάλη διάρκεια ζωής 15.000 χιλιόμετρα ελάχιστο, οπότε δεν ανησυχούσαμε υπερβολικά για κανένα από τα θέματα πριν από τον αγώνα. Ήταν μια κακή έκπληξη για εμάς.”
Η τρίτη συμμετοχή της Toyota για το Le Mans, το #9, βγήκε εκτός μόλις 15 λεπτά μετά την κατάρρευση του #7 αυτοκινήτου όταν χτυπήθηκε από το αυτοκίνητο #25 την Manor LMP2 του Simon Trummer.
“Αυτό μπορεί να συμβεί οπουδήποτε και σε οποιονδήποτε, ανά πάσα στιγμή”, δήλωσε ο Leupen για το περιστατικό που έσβησε αποτελεσματικά τις ελπίδες της Toyota για νίκη. “Αυτός είναι ο λόγος που επιλέξαμε να έχουμε ένα τρίτο αυτοκίνητο.
“Αλλά είδατε πόσο γρήγορα τα αυτοκίνητα LMP2 ήταν με την επιτάχυνση τους εδώ και ήταν μια νέα εμπειρία.”
Ωστόσο, ο Leupen υποσχέθηκε ότι η Toyota θα επιστρέψει στη πίστα της La Sarthe για άλλη μία προσπάθεια για να διεκδικήσει το βραβείο που της διαφεύγει και υπογράμμισε την επικέντρωση της ομάδας στην εξασφάλιση του τίτλου του WEC.
“Νομίζω ότι αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι έχουμε αποδείξει ότι είμαστε αγωνιστές”, συνέχισε. “Επιστρέψαμε μετά από μια σκληρή εμπειρία πέρυσι και θα επιστρέψουμε το επόμενο έτος.
“Έχουμε έναν αγώνα για να κερδίσουμε και έχουμε κάνει μεγάλα βήματα τα τελευταία δύο χρόνια, ειδικά για στις πίστες με υψηλή αεροδυναμική δύναμη. Και πάλι, έχουμε να παλέψουμε για ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα, οπότε ας παλέψουμε για αυτό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!