Η Red Bull μπορεί να παραμένει εκτός ισχύος σε σχέση με τις Mercedes και Ferrari, αλλά οι εξελίξεις της σε άλλες περιοχές του μονοθεσίου την βοηθούν στο να παραμείνει στο βάθρο, έχοντας τερματίσει στην πρώτη τριάδα τρεις φορές στους τρεις τελευταίους αγώνες, συμπεριλαμβανομένου του περασμένου Σαββατοκύριακου στον Καναδά.Οι πτέρυγες
Τόσο ο Daniel Ricciardo όσο και ο Max Verstappen έτρεξαν με αυτή την πρωτοποριακή εμπρός πτέρυγα στον αγώνα του Μόντρεαλ. Περιείχε μια λύση σχεδιασμού που δεν έχουμε δει ποτέ ξανά σε ένα μονοθέσιο της Formula 1, την ασυνήθιστη κατακόρυφη υποδοχή (κόκκινο βέλος) κοντά στην πρόσθια άκρη της τελικής πλάκας, καθώς η Red Bull έψαχνε να βρει αυτή την ασαφή ισορροπία της κάθετης δύναμης και να παλέψει γύρω από το Circuit Gilles-Villeneuve.
Όλα είναι στα πτερύγια
Η ομάδα δοκίμασε άλλες αεροδυναμικές εξελίξεις στην RB13 του Ricciardo και αυτή δοκιμάστηκε στις ελεύθερες δοκιμές, αλλά δεν χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα: ένα απλό, ψηλό πτερύγιο κάθετης στροφής, συνδεδεμένο με το sidepod με ξεχωριστό οριζόντιο προσάρτημα. Αντικαταστάθηκε προσωρινά από το συνηθισμένο ανεστραμμένο πτερύγιο τύπου L (βλ. φωτογραφία παρακάτω), το οποίο συνδέεται απευθείας με το sidepod. Στο παραπάνω σχέδιο βλέπετε και τα τρία μικρά πτερύγια στην κορυφή του sidepod, τα οποία εμφανίστηκαν στο μονοθέσιο του Ricciardo την Παρασκευή στον Καναδά, πολύ παρόμοια με εκείνα που παρατηρήθηκαν στην McLaren από την αρχή της σεζόν.
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!