Ο διευθυντής της McLaren, Eric Boullier, αναφέρει ότι η ομάδα του έχει επιτύχει ποσοστό συσχέτισης 95% με την αεροδυναμική ανάπτυξη του αυτοκινήτου ως τώρα το 2017.
Η ομάδα του Woking έχει υποστεί μια δύσκολη αρχή στην χρονιά, χάρη κυρίως στην κακή αξιοπιστία και την υπό απόδοση από τον κινητήρα της Honda και δεν έχει βαθμολογηθεί μετά από έξι αγώνες.
Αλλά μια σημαντική αναβάθμιση πριν από το ισπανικό Grand Prix του Μαΐου, συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς νέων αεροδυναμικών μερών στην MCL32 συν βελτιώσεις στο σύστημα καυσίμων και εισαγωγής της Honda αξίας 10bhp, επέτρεψαν στον Fernando Alonso να καταταγεί μέσα στη πρώτη δεκάδα για πρώτη φορά το 2017.
Η McLaren παρουσίασε περαιτέρω ενημερώσεις για τον τελευταίο αγώνα στο Μονακό, όπου ο Stoffel Vandoorne και ο Jenson Button εξασφάλισαν ότι η McLaren έβαλε και τα δύο αυτοκίνητα στο Q3 για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν.
Η ομάδα απέτυχε να πάρει βαθμούς στον αγώνα, καθώς και οι δύο οδηγοί πήραν ποινές εκκίνησης και στη συνέχεια είχαν ατυχήματα, αλλά ο Boullier δήλωσε ότι η αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου έχει επικυρώσει την επιλεγμένη πορεία ανάπτυξης της McLaren.
“Όπως θα έλεγαν οι μηχανικοί,” σύμφωνα με το σχέδιο”- είμαστε πολύ χαρούμενοι”, δήλωσε ο Boullier στο Motorsport.com. “Είναι το βήμα που θέλαμε να επιτύχουμε. Ο συσχετισμός είναι εκπληκτικός. Έχουμε 95 τοις εκατό από αυτό που περιμέναμε, οπότε αυτό είναι σπουδαίο. Τώρα έχουμε εμπιστοσύνη στη διαδικασία μας. Δεν είναι μόνο η αεροδυναμική, είναι επίσης το σασί, η ανάρτηση – όλα είναι σύμφωνα με το σχέδιο. Κάθε φορά που αλλάζουμε κάτι ξέρουμε τι να περιμένουμε. Η φυσική τάση είναι μια απόκλιση, αλλά είμαστε ευτυχείς που έχουμε επιτύχει αυτό που θέλαμε να επιτύχουμε μέσω των νέων μας διαδικασιών. Μπορούμε να εμπιστευθούμε τον τρόπο που εργαζόμαστε τώρα.”
Η αναβάθμιση δύο επιπέδων που εισήγαγε η McLaren στην Ισπανία και το Μονακό έχει ανυψώσει τις επιδόσεις του σασί στο σημείο που η McLaren πιστεύει ότι έχει ένα αυτοκίνητο ικανό να ξεφύγει από τη μεσαία γραμμή – αν η Honda μπορεί να βρει περισσότερη απόδοση και αξιοπιστία από τον κινητήρα.
Η McLaren θεωρεί ότι η Toro Rosso STR12 δημιουργεί υπερβολική αντίσταση αέρα για να επαναλάβει την απόδοση της στο Μονακό σε συμβατικές πίστες, ενώ η Force India, η Williams, η Haas και η Renault επωφελούνται από σημαντική επιπλέον απόδοση κινητήρα.
Ο Boullier λέει ότι η τρέχουσα έκδοση της MCL32 θα δώσει στην McLaren την αναφορά για να κρίνει το υπόλοιπο της αεροδυναμικής ανάπτυξης του 2017.
“Έχουμε θέσει την αναφορά ψηλά, έτσι τώρα ξέρουμε τι έχουμε επιτύχει – τι θέλαμε να επιτύχουμε και συνεχίζουμε”, πρόσθεσε ο Boullier. “Για εμάς ήταν εσωτερικοί στόχοι να δούμε αν οι διαδικασίες μας, λειτουργούν – και λειτουργούν, έτσι είμαστε τώρα πολύ σίγουροι για την ικανότητά μας να επιτύχουμε τους επόμενους στόχους μας.
“Το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με την πλατφόρμα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!