Η Toyota Gazoo Racing θα πάει στην εβδομάδα του αγώνα για τις 24 ώρες του Le Mans με αρκετή αυτοπεποίθηση αφού έχει πάρει τις τρεις πρώτες θέσεις στο πίνακα των χρόνων στη μοναδική επίσημη ημέρα δοκιμών στην διαδρομή των 13.629 μέτρων που αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από δημόσιους δρόμους.
Οι καιρικές συνθήκες ήταν τέλειες, και τα 60 αυτοκίνητα έτρεξαν, και δεν υπήρξαν σημαντικά γεγονότα… και τώρα όλα είναι έτοιμα για την εβδομάδα του αγώνα, με τον τρίτο γύρο του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής της FIA στις 17/18 Ιουνίου.
Αν και αξίζει να θυμηθούμε ότι οι ημέρες δοκιμών είναι απλά αυτό και ότι οι χρόνοι δεν είναι εντελώς αντιπροσωπευτικοί, δίνουν στους οπαδούς και τις ομάδες μια πρώτη ματιά στο που οι ανταγωνιστές βρίσκονται μεταξύ τους.
Ο Kamui Kobayashi (Mike Conway-Stéphane Sarrazin) έκανε τον ταχύτερο γύρο νωρίς το απόγευμα, με έναν γρήγορο γύρο 3:18.132. Ο χρόνος από την No.7 Toyota TS050 HYBRID ήταν 1,6 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από τον χρόνο των προκριματικών του περασμένου έτους.
Η Toyota Gazoo Racing κατέληξε με το 1-2-3, με τον Sébastien Buemi (Anthony Davidson-Kazuki Nakajima) στην No.8 Toyota με 3:19.290 και τον José Mariá López (Nicolas Lapierre-Yuji Kunimoto) με 3:21.455 στην No.9.
Η δύο 919 Hybrid της Porsche LMP Team ήταν 4η και 5η συνολικά, η No.2 του Earl Bamber (Timo Bernhard-Brendon Hartley) είχε μια αλλαγή κινητήρα νωρίς το απόγευμα μετά από μια αλλαγή λαδιών για το sister car (Neel Jani-André Lotterer -Nick Tandy).
Ο νέος οδηγός Marco Bonanomi (Oliver Webb-Dominik Kraihamer) γρήγορα συνήθισε την LMP1 Privateer ByKolles Racing Team ENSO CLM P1 / 01-NISMO, με τον Kraihamer να την βάζει στην 7η θέση συνολικά.
Οι ομάδες του WEC παρουσίασαν υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού στο LMP2, με το ταχύτερο από τη νέα εξέλιξη αυτών των αυτοκινήτων – την No.35 Signatech Alpine Matmut – να είναι 8,45 δευτερόλεπτα γρηγορότερη από τον χρόνο του περασμένου έτους!
Η No.35 A470 ήταν επτά δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από τον Jean-Eric Vergne στο ντεμπούτο του στο Le Mans. Ο γάλλος της CEFC Manor TRS Racing, με την ORECA 07 (Tor Graves-Jonathan Hirschi), σημείωσε έναν γύρο στο 3:28.844, μόλις 0,26 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Alex Brundle (David Cheng-Tristan Gommendy) στην No.37 Jackie Chan DC Racing.
Η G-Drive Racing ήταν επίσης κοντά, καταλήγοντας στην 4η θέση στην κατηγορία χάρη σε έναν γύρο από τον Alex Lynn (Roman Rusinov-Pierre Thiriet) που ήταν μόλις 1 εκατοστό του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Alex Brundle.
Η Porsche GT Team φαινόταν να είχε το πάνω χέρι στην LMGTE Pro μέχρι τα τελευταία λεπτά της απογευματινής περιόδου όταν η Corvette έκλεψε τη κορυφαία θέση. Η No.91 του Frédéric Makowiecki (Richard Lietz-Patrick Pilet) κέρδισε την αδελφή No.92 911 RSR για την κορυφαία θέση στο WEC, αλλά μόνο κατά 3 χιλιοστά!
Πίσω από τη δεύτερη Corvette στην 5η και 6η θέση στην κατηγορία ήταν οι δύο Aston Martin Vantages, No.95 (Nicki Thiim-Marco Sørensen-Richie Stanaway) λίγο πιο πίσω από την No.97 (Darren Turner-Jonny Adam-Daniel Serra).
Οι δύο Ferrari 488 GTE της AF Corse ήταν οι επόμενες, με τον Miguel Molina να κάνει το ντεμπούτο του στο Le Mans στη No.71 και τον Lucas di Grassi να ανακαλύπτει πως είναι να σε περνάνε τα LMP1 κατά τους πρώτους γύρους του στην No.51.
Τα GTs της Ford φάνηκαν να μην έχουν βρει το ρυθμό τους από το 2016, τρέχοντας κάπως πιο αργά από το αναμενόμενο.
Ο Pedro Lamy έκανε τον ταχύτερο γύρο της ημέρας στην LMGTE Am, με την No.98 Aston Martin Vantage (Paul Dalla Lana-Mathias Lauda) σταματώντας τα ρολόγια στο 3:58.250.
Υπήρξαν 4 διαφορετικές μάρκες στις τέσσερις κορυφαίες θέσεις, με την Larbre Competition να κάνει την επιστροφή της στο WEC με τη δεύτερη θέση στην κατηγορία και την No.77 Dempsey Proton Racing 911 RSR των Christian Ried-Matteo Cairoli-Marvin Dienst να βρίσκεται στη 3η θέση με χρόνο 3:58.449.
Τα 60 αυτοκίνητα ολοκλήρωσαν συνολικά 4379 γύρους, 59.675 χιλιόμετρα, με την No.9 Toyota να ολοκληρώνει τους περισσότερους γύρους (106).
Το απόγευμα διακόπηκε από δύο κόκκινες σημαίες και ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, μία από τις κόκκινες σημαίες για να καθαριστεί λάδι που έπεσε από την Νο.25 CEFC Manor TRS Racing που έφερε τη περίοδο σε πρώιμο τέλος, με λιγότερα από 15 λεπτά να παραμένουν.
Rendezvous στις 11/12 Ιουνίου για τον επίσημο τεχνικό έλεγχο όλων των συμμετεχόντων στην πλατεία Place de la Republique στο κέντρο του Le Mans.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!