Πέρυσι μια γκάφα στο pit-stop κοστίσει τη νίκη στον Daniel Ricciardo της Red Bull στο Μονακό. Φέτος το πλήρωμά του κατάφερε να επανορθώσει.
Ερχόμενος στο φετινό αγώνα στο Μονακό, ο Daniel Ricciardo παραδέχθηκε ότι δεν ησύχασε τελείως από τις μνήμες του στο Grand Prix το 2016, όταν ένα εφιαλτικό pit-stop τον έριξε από την πρώτη στη δεύτερη θέση. Την περασμένη Κυριακή όμως, η στρατηγική στα pit βοήθησε τον οδηγό της Red Bull στο να περάσει από πέμπτος σε τρίτος και να πάρει ένα τρίτο βάθρο σε τέσσερα χρόνια στο Μονακό.
Οι χρόνοι των pit-stop
Το κλειδί για τον Ricciardo στο να περάσει τον teammate του, Max Verstappen και τον οδηγό της Mercedes, Valtteri Bottas, ήταν ο γρήγορος ρυθμός του Αυστραλού καθώς έμεινε για αρκετά παραπάνω γύρους έξω σε σχέση με τις στάσεις στα pit των αντιπάλων του. Ήταν όλα στα pit μετά και η ομάδα του κατάφερε να αλλάξει τα φθαρμένα ultrasoft του Ricciardo με φρέσκα supersoft σε μόλις 2.60 δευτερόλεπτα και έτσι του επέτρεψαν να βγει από τα pits άνετα στην τρίτη θέση.
Δεν ήταν όλα καλά για τη Red Bull όμως, καθώς ο Max Verstappen πέρασε πάνω από 1 δευτερόλεπτο παραπάνω από τον Ricciardo στα pit, με τον επικεφαλής της ομάδας Christian Horner να αναφέρει αργότερα πως αυτό το παραπάνω χρονικό διάστημα στα pit ήταν η διαφορά μεταξύ του τερματίζοντας μπροστά ή πίσω από τη Mercedes του Valtteri Bottas.
Σε μια εκπληκτικά στενή μάχη, με την Red Bull να πιάνει κορυφή με διαφορά ενός χιλιοστού πιο γρήγορη από ό, τι η αλλαγή των ελαστικών της Mercedes στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton, με το πλήρωμα των Ασημένιων Βελλών να κάνει ένα οριακά πιο αργό pit-stop στον Bottas και έτσι έκλεισαν το χάσμα από την Williams στην συνολική κατάταξη σε μόλις 17 βαθμούς.
Οι πρωταθλητές των pit-stop έπρεπε να αρκεστούν με τον τέταρτο καλύτερο χρόνο στο Μονακό, για άλλη μια φορά με τον Felipe Massa στο τιμόνι, ενώ ο Jenson Button βοήθησε την McLaren στο να πάρει βαθμούς.
Η Haas εν τω μεταξύ πήρε τους πρώτους διπλούς βαθμούς στην F1 μαζί με δύο χρόνους στη δεκάδα των pit-stop, που είναι η πρώτη φορά για την αμερικανική ομάδα.
Η βαθμολογία των pit-stop
Το πρωτάθλημα θερμαίνεται αλλά ποιος θα ανέβει στην κορυφή στον Καναδά;
Τα στοιχεία είναι από το F1.COM
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!