Έχουν γίνει αρκετές αλλαγές στο Circuit de Monaco πριν από τον αγώνα του φετινού πρωταθλήματος, με την πραγματοποίηση βελτιώσεων της επιφανείας και των προστατευτικών.
Στις σημειώσεις πριν από τον αγώνα που απεστάλησαν σε όλες τις ομάδες από τον Διευθυντή Αγώνων της Formula 1, Charlie Whiting, περιγράφηκε ότι η έκταση του έργου ολοκληρώθηκε.
Φρέσκια άσφαλτος έχει τοποθετηθεί από τη γραμμή εκκίνησης έως 50 μέτρα μετά την Sainte Dévote, ακολουθούμενη από λωρίδες μεταξύ των στροφών 4 (Casino) και 8 (Portier), από την έξοδο του τούνελ μέχρι την στροφή 10 (Nouvelle Chicane) και από την στροφή 12 (Tabac) μέχρι αμέσως μετά τη στροφή 14 (Piscine I) και από τη στροφή 19 (Antony Noghès) μέχρι τον τερματισμό.
Επιπρόσθετα, τα σαμαράκια ταχύτητας στις στροφές 15 και 16 (Piscine II) έχουν αφαιρεθεί και αντικατασταθεί από ένα μεγάλο σαμαράκι ταχύτητας παράλληλο στην πίστα μετά το kerb στην κορυφή της στροφής 16.
Βελτιώσεις στα φράγματα TecPro έχουν πραγματοποιηθεί στις στροφές 1, 4, 11, 12 και 15, ενώ έχουν προστεθεί επιπλέον στηρίγματα στις μπαριέρες μεταξύ των στροφών 1 και 3 (Massenet) και των στροφών 4 και 5.
Εν τω μεταξύ, στη στροφή 13, το εσωτερικό προστατευτικό κάλυμμα έχει αυξηθεί κατά τρεις σειρές υψηλότερα, με ένα φράχτη για συντρίμμια να τοποθετείτε επίσης.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!