Η Red Bull λέει λάθος πράγματα σχετικά με την ανάπτυξη των επιδόσεων του κινητήρα της Renault, λέει ο Cyril Abiteboul.
Η Red Bull αισθάνεται ότι οι αναβαθμίσεις από την Renault είναι το κλειδί για να προχωρήσουν προς τα εμπρός αυτή τη σεζόν και είπε επίσης μετά τον εναρκτήριο αγώνα στην Αυστραλία ότι αναμένεται να περιμένει μέχρι το Καναδικό Grand Prix του επόμενου μήνα να λάβει μια μεγάλη ενημέρωση.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Cyril Abiteboul δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι λόγω ανησυχιών για την αξιοπιστία, το σχέδιο είναι να εισάγει την αναβάθμιση πριν από το τέλος Ιουλίου.
Όταν ρωτήθηκε για το σχέδιο ενημέρωσης του κινητήρα της Renault, ο Abiteboul είπε: “Ειλικρινά, αυτό που θέλω να κάνω είναι να εστιάσω στην αναβάθμιση, επειδή ο κινητήρας βελτιώνεται κάθε Σαββατοκύριακο.”
“Είπαμε ότι η αξιοπιστία ήταν το κύριο ζήτημα για την απόδοση και τη βελτίωση των επιδόσεων και αυτό ακριβώς συμβαίνει. Σας δίνω ένα σαφές παράδειγμα, είχαμε καλύτερη αξιοπιστία.”
“Μόλις ολοκληρώσαμε ένα πρόγραμμα στο dyno αυτή την εβδομάδα, το Σάββατο και το Σάββατο το απόγευμα υπήρξε αμέσως mapware και για τις τρεις ομάδες.”
“Δεν είναι μαύρο και άσπρο, δεν περάσαμε ξαφνικά τη Mercedes από την άποψη της τροφοδοσίας ισχύος, αλλά αυτό είναι μια μικρή βελτίωση. Θα έρθουν περισσότερα στο Μονακό και θα έρθουν πολλά ακόμη όταν θα εισάγουμε και πάλι την μονάδα ισχύος “νούμερο 3.”
“Η Red Bull, όπως πάντα, έχει λάθος επικοινωνία σχετικά με την ανάπτυξη των επιδόσεων.”
“Αλλά αυτό που μπορώ να σας εγγυηθώ είναι αγώνα ανά αγώνα, ο κινητήρας θα βελτιωθεί και συνολικά κατά τη διάρκεια της σεζόν, έχουμε, εάν κοιτάξετε το λογισμικό του κινητήρα, το υλικό και επίσης τα καύσιμα και τα λιπαντικά που προέρχονται από τον πετρελαϊκό συνεργάτη μας, είμαι βέβαιος ότι υπάρχει ένα πολύ αξιοπρεπές βήμα για να έρθει.”
Η Renault παραμένει αβέβαιη ως προς το πότε θα εισάγει την αναθεωρημένη της 2017 MGU-K. Η παλαιότερη προδιαγραφή είναι βάρους 5 κιλών παραπάνω και απαιτεί επιπλέον ένα δοχείο ενός κιλού αέρα για ψύξη, ωστόσο το βάρος έχει γίνει λιγότερο ανησυχητικό.
Ο Abiteboul δήλωσε ότι “μια επιλογή θα μπορούσε να είναι η εισαγωγή αυτής με την μονάδα ισχύος “νούμερο 3.”
“Το βάρος ήταν ίσως μια ανησυχία στην αρχή της σεζόν, αλλά όπως πάντα, οι περισσότερες ομάδες το έχουν ξεπεράσει. Το μόνο που φέρνει η MGU-K είναι λίγο λιγότερο βάρος, αλλά δεν είναι κάτι πολύ πιεστικό.”
Ο Abiteboul είπε επίσης ότι η Renault στοχεύει να έρθει κοντά στην εξάλειψη του ελλείμματος της δύναμης σε σχέση με την Mercedes μέχρι το τέλος της σεζόν, προτού φτάσει στην ισοτιμία με τον αντίπαλό της κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους.
“Το κενό θα κλείσει τελείως, δεν πρόκειται να συμβεί αυτό το έτος”, είπε. “Νομίζουμε ότι είναι κάτι για το επόμενο έτος, αλλά αφού το είπαμε, πιστεύουμε ότι το βήμα που σχεδιάζουμε να κάνουμε, το οποίο έχουμε στο ράφι για το τρέχον έτος, θα το κλείσει σχεδόν εντελώς κατά τη διάρκεια της σεζόν.”
“Έχουμε ήδη μια πολύ σαφή ιδέα για τον κινητήρα του επόμενου έτους και ο στόχος που έχουμε είναι να κλείσουμε εντελώς το χάσμα κατά τη διάρκεια της επόμενης σεζόν.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!