Ο Lewis Hamilton αποκάλυψε ότι φέτος δεν έχει φιάλη νερού στο μονοθέσιο του, σε μια προσπάθεια να βοηθήσει στην εξοικονόμηση βάρους.
Η Mercedes έχει εργαστεί σκληρά για να μειώσει το βάρος της W08, αφού ξεκίνησε την σεζόν παλεύοντας για να πλησιάσει το όριο βάρους των 728 κιλών για το μονοθέσιο και τον οδηγό.
Παρόλο που έγιναν βελτιώσεις κατά τη διάρκεια των πρώτων πέντε αγώνων, η ομάδα χρειάζεται ακόμα να βρει περαιτέρω εξοικονόμηση, ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιήσει το έρμα για να βοηθήσει στην καλύτερη ισορροπία του μονοθεσίου.
Έτσι η Mercedes είναι στο όριο, καθώς είναι τόσο κοντά η μάχη με τη Ferrari και ο Hamilton έχει επιλέξει να θυσιάσει το να έχει νερό κατά τη διάρκεια του αγώνα για να βοηθήσει στο να σωθεί λίγο περισσότερο βάρος.
Η έλλειψη υγρού θα βοηθήσει στη μείωση ένος ή δυο ζωτικών κιλών στην αρχή του αγώνα.
Η έλλειψη του νερού θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί ο Hamilton ακουγόταν τόσο πολύ “χωρίς αναπνοή” κατά τη διάρκεια των ενδοεπικοινωνιών με τη ομάδα του στο Ισπανικό Grand Prix, καθώς επρόκειτο να πιέσει στο μέγιστο στην μάχη του ενάντια στον Sebastian Vettel.
Ερωτηθείς μετά από τον αγώνα για να εξηγήσει τη φυσική πρόκληση του αγωνιστικού κομματιού του 2017, ο Hamilton δήλωσε: “Νομίζω ότι εξαρτάται από το είδος της πίστας που τρέχεις.”
“Πολλοί από τους αγώνες που κάνουμε με τον τύπο της οδήγησης που μερικές φορές έχουμε να κάνουμε, όπου εξοικονομούμε καύσιμα, όπως στον τελευταίο αγώνα για παράδειγμα (στη Ρωσία), δεν θα μπορούσα να πιέσω γιατί το μονοθέσιο υπερθερμενόταν.”
“Ενώ σήμερα ήταν, από τη στροφή 1 μέχρι το τέλος, ήταν στο τέρμα, απλά χρησιμοποιείς όλα τα πράγματα που έχεις τόσο σίγουρα, σε αυτό το πρώτο stint, για παράδειγμα, για να μείνω κοντά στον Sebastian ήταν “δολοφονικό.”
“Επίσης, δεν κουβαλάω υγρά στο μονοθέσιο μου για να μειώσω το βάρος, έτσι δεν πίνω νερό μέσα στον αγώνα και στη συνέχεια στο τέλος, χρησιμοποίησα ό, τι μου είχε απομείνει και όταν βγήκα από το μονοθέσιο και πήγα στην ομάδα μου ο καρδιακός μου παλμός χτύπησε το ανώτατο όριο.”
“Ήμουν καλά όταν βγήκα από το μονοθέσιο αλλά… Δεν ξέρω αν θα το ξανακάνω. Ήμουν λίγο κουρασμένος μετά από αυτό.”
Το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε ότι δεν ανησύχησε για τον Hamilton που ακουγόταν τόσο εξαντλημένος στην ενδοεπικοινωνία.
“Νομίζω ότι ήταν απλώς μια έκφραση του πόσο σκληρά πίεζε”, είπε.
“Όταν πρέπει να ακολουθήσεις ένα μονοθέσιο τόσο στενά, δεν έχεις προφανώς το αεροδυναμικό όφελος του οδηγού που είναι μπροστά, αυτό είναι δύσκολο, τα έδωσε όλα και το ακούσατε στην ενδοεπικοινωνία.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!