Οι ομάδες έφτασαν στην Ισπανία και συγκεκριμένα στο Circuit de Barcelona Catalunya για τον πρώτο ΕυρωπαΪκό αγώνα της σεζόν. Παραδοσιακά στη Βαρκελώνη οι ομάδες φέρνουν τις πρώτες τους “μεγάλες” αναβαθμίσεις για να προσπαθήσουν να παλέψουν με τους αντιπάλους τους για το υπόλοιπο της σεζόν.
Μπορεί να μην είδαμε αναβαθμίσεις από όλες τις ομάδες όπως τη Sauber, που θα καθυστερήσει να φέρει τις αναβαθμίσεις της μέχρι το Grand Prix του Μονακό ή την Williams και την Toro Rosso. Η McLaren ψάχνει στην κυριολεξία για αξιοπιστία, με τον κινητήρα της Honda του Fernando Alonso να παραδίδει πνεύμα στην αρχή του FP1 μετά από μια διαρροή λαδιού. Η Haas έφερε μόνο μια αναβαθμισμένη VF-17 και αυτή πήγε στον Kevin Magnussen με “κορόνα γράμματα” και ο Romain Grosjean δήλωσε άτυχος σε αυτό το παιχνίδι αν και θα πάρει επίσης και αυτός την αναβάθμιση το Σάββατο. Η Force India έφερε ένα νέο πάτωμα για την VJM10, όμως στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής δεν έδειξε όσο δυνατή έδειχνε στα προηγούμενα Grand Prix.
Οι υπόλοιπες ομάδες του grid έφεραν μεγάλες αναβαθμίσεις στην Βαρκελώνη θέλοντας άλλες να προσπαθήσουν να πιάσουν τους πρωτοπόρους και άλλες να ξεφύγουν ακόμη πιο μπροστά στο ρυθμό και να παλέψουν για τίτλους.
Ας τα πάρουμε με τη σειρά. Η Mercedes έφερε μια διαφορετική W08 στην Βαρκελώνη και θέλησε να αυξήσει την ροή του αέρα πάνω στο μονοθέσιο της με μια πρωτότυπη εμπρός πτέρυγα που έχει winglets (φτερά) στα πλάγια, τα οποία στέλνουν τον αέρα στα επίσης νέα bargeboards με αποτέλεσμα το καλύτερο μπροστινό τελείωμα. Επίσης έφεραν ένα ελαφρύτερο κιβώτιο ταχυτήτων και εμπρός και πίσω αναβαθμισμένες αναρτήσεις με στόχο το να κάνουν το μονοθέσιο πιο ελαφρύ καθώς αναφέρουν πως η W08 μπορεί να πέσει ακόμη και έως “6 κιλά”. Παρακάτω θα δούμε κάποιες από τις αλλαγές στην W08 (κόκκινο βελάκι).
Η Ferrari θέλει να παραμείνει στο κυνήγι του τίτλου και έτσι έφερε και αυτή κάποιες αναβαθμίσεις στην Βαρκελώνη. Η Ιταλική ομάδα ασχολήθηκε περισσότερο με την αεροδυναμική του μονοθεσίου και έφερε ένα νέο T-wing, ένα διαφοροποιημένο τελείωμα στο πίσω μέρος του πατώματος της SF70H και κάποια μικρά winglets (φτερά) κάτω από την μπροστινή ανάρτηση για να βοηθηθεί η ροή του αέρα στα bargeboards, όπως έκανε και η Mercedes. Παρακάτω θα δούμε κάποιες από τις αλλαγές στην SF70H (κόκκινο βελάκι).
Η Red Bull έφερε μια “νέα έκδοση” της RB13 που κάποιοι θέλησαν να μετονομάσουν σε “RB14” λόγω των πολλών της αναβαθμίσεων. Η Αυστριακή ομάδα ασχολήθηκε καθαρά με το σασί της RB13 φέρνοντας νέα bargeboards, νέο shark fin και νέα sidepods θέλοντας να πλησιάσει της δύο μεγάλες ομάδες της Formula 1, Mercedes και Ferrari. Παρακάτω θα δούμε κάποιες από τις αλλαγές στην RB13 (κόκκινο βελάκι).
Η τελευταία ομάδα που έφερε αναβαθμίσεις στην Βαρκελώνη ήταν η Renault. Οι Γάλλοι ασχολήθηκαν με το σασί της R.S17 και έφεραν μια νέα πίσω πτέρυγα και νέα bargeboards. Στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής οι δυο Renault έδειξαν δυνατές και βρέθηκαν πίσω από τις Red Bull ξεπερνώντας έτσι τα εμπόδια των Williams και Force India. Αρκεί να δούμε αν στις κατατακτήριες και στον αγώνα της Κυριακής θα κάνουν το ίδιο. Παρακάτω θα δούμε κάποιες από τις αλλαγές στην R.S17 (κόκκινο βελάκι).
Είδαμε κάποιες από τις αναβαθμίσεις που έφεραν στη Βαρκελώνη οι ομάδες και το μόνο σίγουρο είναι πως πρόκειται να έχουμε ένα δυνατό Σαββατοκύριακο και μάχες για τους βαθμούς και φυσικά για τη νίκη. Η μάχη αναμένεται σκληρή ανάμεσα στις Mercedes και Ferrari αλλά και για τις υπόλοιπες ομάδες αυτό το Grand Prix θα είναι πολύ σημαντικό για τη συνέχεια της σεζόν.
Η τεχνική ανάλυση έγινε από το F1fan.gr
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!