Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, ολοκλήρωσε τα δοκιμαστικά της Παρασκευής στο ισπανικό GP, μπροστά από τον Valtteri Bottas.
Ο Hamilton, ο οποίος ήταν πιο γρήγορος στο FP1 κατά 0.029δ του Bottas, ήταν σχεδόν ένα δέκατο πιο μπροστά από τον Φινλανδό αυτή τη φορά, τελειώνοντας τη μέρα με έναν καλύτερο γύρο στο 1:20.802.
Ο κύριος αντίπαλος της Mercedes, η Ferrari ήταν ξανά πιο πίσω, αν και πιο κοντά από την πρωινή περίοδο, ο Kimi Raikkonen οδήγησε την προσπάθεια της ομάδας με χρόνο τρία δέκατα πίσω από τον πιο γρήγορο ρυθμό. Μέσα στα πρώτα 10 λεπτά της περιόδου, η Ferrari ήταν η πρώτη από τις κορυφαίες ομάδες που έστειλε τους οδηγούς της στη πίστα – και πήρε δεόντως την κορυφαία θέση με έναν γύρο στο 1:23.143 από τον Raikkonen, με τα μεσαία ελαστικά. Ο teammate του, ο Vettel είχε ένα γλίστρημα στην πρώτη του καλή προσπάθεια, ωστόσο, καταλήγοντας 1.6δ μακριά – και ο γερμανός μπορούσε να βρεθεί μόνο μέσα σε ένα δευτερόλεπτο από τον Raikkonen όταν το ζευγάρι τελείωσε τις πρώτες διαδρομές του.
Ομοίως, υπήρξε σταδιακή διαφορά στις αρχές και στη Mercedes. Ο Bottas χρειάστηκε μόλις ένα γύρο για να περάσει τον Raikkonen, πηγαίνοντας λιγότερο από ένα δέκατο γρηγορότερα με έναν γύρο στο 1:23.062, ενώ ο Hamilton μπήκε πίσω από τις Ferrari μετά από ένα μεγάλο γλίστρημα στο chicane κατά την πρώτη του καλή προσπάθεια. Μετά βελτίωσε για να περάσει τον Vettel, αλλά τελείωσε εκείνη τη προσπάθεια περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον συμπαίκτη του.
Με μια ώρα να απομένει, τα μαλακά ελαστικά έκαναν την εμφάνισή τους στο Σαββατοκύριακο πρώτα στο αυτοκίνητο του Vettel, ενώ ο Γερμανός έκανε και στους τρεις τομείς ταχύτερο χρόνο, για να πάει ταχύτερος με 1:21.220 – τρία δέκατα ταχύτερα από ότι ο Hamilton στο FP1.
Αλλά ο Raikkonen ήταν ένα δέκατο πιο γρήγορος με την προσπάθειά του, προτού οι δύο οδηγοί της Mercedes περάσουν μπροστά, ο Hamilton μπροστά από τον Bottas με 0.090δ με προσπάθεια στο 1:20.802.
Κανένας από τους τέσσερις πρωτοπόρους στη συνέχεια δε βελτιώθηκε με τους δεύτερους γύρους τους και όλοι έπειτα επικεντρώθηκαν σε μακριές διαδρομές για το υπόλοιπο της περιόδου.
Ωστόσο, το πρόγραμμα του Raikkonen διακόπηκε σύντομα όταν ο ίδιος κλήθηκε από τα pit με ένα ύποπτο πρόβλημα κινητήρα. Δεν του ζητήθηκε να σταματήσει στα pit, ωστόσο, και περνώντας από το pitlane, επέστρεψε στη πίστα.
Ολοκλήρωσε τη περίοδο φαινομενικά χωρίς περαιτέρω προβλήματα, παρόλο που είχε μία μάχη με την Force India του Sergio Perez στην 5η στροφή, προσπαθώντας να περάσει από την εξωτερική τον Μεξικανό και αναγκάστηκε να υποχωρήσει. Ακολούθως είπε στο ράδιο ότι είχε «ωθηθεί εκτός πίστας».
Ο Vettel, ο οποίος ολοκλήρωσε τη περίοδο ένα δέκατο πίσω από τον Raikkonen, είχε μια στιγμή στη στροφή 4, όπου αναγκάστηκε να περάσει από το χαλίκι.
Όπως και η Ferrari, η Red Bull ήταν επίσης πιο κοντά στο ρυθμό της απογευματινής περιόδου. Ο περυσινός νικητής του GP, Max Verstappen, ήταν πάλι μπροστά από τον Daniel Ricciardo, ένα δέκατο από τον Αυστραλό και 0.636δ από τον Hamilton. Ο Verstappen είχε μια βόλτα από τα χαλίκια στη στροφή 9 – η οποία έγινε λόγο ροής του ανέμου, σύμφωνα με την ομάδα.
Η εντυπωσιακή Renault ήταν κοντά, πίσω από τις Red Bull, ο έβδομος Nico Hulkenberg ήταν ο τελευταίος οδηγός με διαφορά εντός ενός δευτερόλεπτου από τον Hamilton. Ο Jolyon Palmer, ο οποίος είχε μείνει έξω από το FP1 για τον εφεδρικό οδηγό Sergey Sirotkin, ήταν όγδοος.
Ο Felipe Massa ήταν ο ενδέκατος για την Williams, ενώ ο Carlos Sainz έφτασε το top10, έχοντας προκαλέσει μια σύντομη κόκκινη σημαία μέσα στην ώρα καθώς η Toro Rosso άφησε κάποια αεροδυναμικά κομμάτια της αφού πέρασε πάνω από τα kerb στη στροφή 9.
Υπήρξαν και πάλι διαφορετικές τύχες στην McLaren, ενώ ο Stoffel Vandoorne απόλαυσε μια λογική περίοδο στην 13η, ο Fernando Alonso ήταν και πάλι 20ος και τελευταίος. Ο Alonso, ο οποίος έμεινε χωρίς ουσιαστικό τρέξιμο στο FP1 μετά από μια πρώιμη στάση στη πίστα, βγήκε μετά από μισή ώρα στη περίοδο – και έπρεπε να περιμένει λίγο περισσότερο για μια πραγματικά καλή προσπάθεια.
Στη πίστα, μαζεύοντας μόλις 21 γύρους, είπε προς την ομάδα: “Ο κινητήρας αισθάνεται καλά. Πολύ πιο αργά από πριν. Φοβερό…”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!