Στη Ρωσία η Ferrari πήρε ξανά το 1-2 στις κατατακτήριες από το 2008 και το κατάφερε σε μια πίστα που είχε προηγουμένως ευνοήσει ιδιαίτερα τον αντίπαλος της, τη Mercedes. Το F1.COM εξετάζει δύο από τις αναβαθμίσεις που συνέβαλαν στην ενίσχυση της απόδοσης της ήδη εξαιρετικά ανταγωνιστικής SF70H στο Σότσι.
Στο Σότσι είδαμε νέους αγωγούς φρένων στο μονοθέσιο της Ferrari. Όπως μπορείτε να δείτε από τα βέλη, ο θερμός αέρας αποβάλλεται από το εξωτερικό του χείλους, αλλά σημειώστε επίσης το μικρό πτερύγιο στο εσωτερικό του τυμπάνου που έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί κάθετη δύναμη. Φέτος έχουν προστεθεί πολλά πτερύγια στην περιοχή μπροστά από το πίσω ελαστικό, προκειμένου να μειωθεί η οπισθέλκουσα και να βελτιωθεί η ροή του αέρα και σχεδόν όλες οι ομάδες έχουν πολύ εξελιγμένες λύσεις.
Η λύση του διπλού monkey seat δοκιμάστηκε από τον Kimi Raikkonen στο Μπαχρέιν, αλλά στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε και από τους δύο οδηγούς της Ferrari για τις κατατακτήριες και τον αγώνα της Ρωσίας, μαζί με μια ελαφρώς χαμηλότερης κάθετης δύναμης πίσω πτέρυγα, προκειμένου να ενισχυθεί η τελική ταχύτητα.
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!