Με τον Daniel Ricciardo να αποχωρεί νωρίς, η Red Bull έπρεπε να πραγματοποιήσει μόνο ένα pit stop στη Ρωσία και το έκαναν να μετρήσει.
Η Williams είδε τα δύο μονοθέσια της να φτάνουν στην καρώ σημαία για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν στο Σότσι, αλλά επίσης δέχτηκαν την πρώτη τους ήττα στο DHL Fastest Pit Stop Award, με την Red Bull να κερδίζει τις τιμές.
Η Williams, περυσινοί πρωταθλητές στα pit stop, είχαν καταγράψει τους καλύτερους χρόνους σε κάθε ένα από τους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν, αλλά στο Σότσι μπόρεσαν να διαχειριστούν μόνο τον τρίτο και τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο στα pit, καθώς η Red Bull πέρασε οριακά τη Mercedes με 3 χιλιοστά διαφορά για την πρώτη θέση.
Με την αλλαγή των τεσσάρων ελαστικών στο μονοθέσιο του Max Verstappen σε 2.33 δευτερόλεπτα (δείτε το βίντεο εδώ), η Red Bull έκανε επίσης τον ταχύτερο χρόνο pit stop που έχουμε δει μέχρι σήμερα για το 2017, καθώς οι ομάδες έπρεπε να ασχοληθούν με τα μεγαλύτερα και βαρύτερα ελαστικά.
Παρά το γεγονός ότι έχασαν άλλη μια νίκη, οι συνδυασμένοι βαθμοί της Williams τους επέτρεψε να ενισχύσουν τη θέση τους στην κορυφή της συνολικής κατάταξης, με την Red Bull να περνά στην δεύτερη θέση, με την Mercedes να περνάει την Force India και την Ferrari ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση. Η Toro Rosso εν τω μεταξύ πέρασε στην πέμπτη θέση στην κατάταξη.
Μία τελική σκέψη: Μόλις 0,617 χώρισαν τους Valtteri Bottas και Sebastian Vettel στην καρώ σημαία. Όπως αποδεικνύεται, η Ferrari έδωσε όλο αυτό το περιθώριο και περισσότερο στον Φινλανδό μέσα στα pit, δείχνοντας πόσο κρίσιμη μπορεί να είναι η δουλειά στα pit στο τέλος ενός Grand Prix.
Τα στοιχεία είναι από το F1.COM
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!