Οι περισσότερες ομάδες θα παρουσιάσουν τα πρώτα τους μεγάλα πακέτα τεχνικής ενημέρωσης της σεζόν στον επόμενο γύρο, στην Ισπανία. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξαν κάποιες ενδιαφέρουσες αλλαγές που θα μπορούσαν να εντοπιστούν στο Σότσι το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Για το Σότσι, η McLaren διατήρησε αυτές τις πλαϊνές πλάκες στην πίσω αεροτομή που εισήχθησαν στο Μπαχρέιν. Όπως μπορείτε να δείτε με τα βέλη, τώρα είναι εξαιρετικά περίπλοκο, με την περίπλοκη διάταξη των κάθετων κομματιών που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν τη ροή του αέρα σε αυτή την περιοχή του μονοθεσίου και να μειώνουν την οπισθέλκουσα από τα πίσω ελαστικά.
Για τη Ρωσία, η Force India τροποποίησε τα bargeboards της VJM10 με μια σειρά κάθετων αυλακώσεων (εννέα αντί των τεσσάρων που είχαμε δει προηγουμένως). Τα φετινά μονοθέσια είναι πολύ πιο εξελιγμένα σε αυτόν τον τομέα από τους προκατόχους τους, χάρη στους κανονισμούς του 2017 που επιτρέπουν πολύ περισσότερη ελευθερία, με αποτέλεσμα τα πιο ισχυρά σχέδια των bargeboards.
Η Williams έφερε ένα νέο σχεδιαστικό T-wing στη Ρωσία. Αντί να έχει δύο ξεχωριστά στοιχεία όπως πριν (ένθετο, κόκκινα βέλη), τώρα έχει μόνο ένα στοιχείο πάνω από το Shark Fin στο κάλυμμα του κινητήρα. Αυτό το στοιχείο τώρα έχει μια υποδοχή, πράγμα που σημαίνει ότι το T-wing έχει τώρα ένα κύριο προφίλ σε συνδυασμό με ένα πτερύγιο.
Η Sauber εισήγαγε αυτά τα περίπλοκα μικρά δόντια στο κατώτερο τμήμα των Bargeboards της C36 στη Ρωσία, μια λύση που δεν έρχεται σε αντίθεση με αυτή που παρατηρήθηκε στη Mercedes από το περασμένο έτος.
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!