Η SF70H της Ferrari διαθέτει ένα αρκετά επαναστατικό χαρακτηριστικό από την άποψη του τρόπου με τον οποίο ερμηνεύει τους κανονισμούς σχετικά με τις υποχρεωτικές δομές πλευρικών κρούσεων του μονοθεσίου και έχει επίσης σημαντικές επιπτώσεις στις επιδόσεις.
Από το 2014 η FIA εφάρμοσε πολύ αυστηρούς κανόνες σχετικά με την προδιαγραφή αυτών των παραμορφώσιμων δομών και τη θέση τους σε σχέση με την επιβίωση του μονοθεσίου.
Αυτό που έκανε η Ferrari με διαφορετικό τρόπο φέτος είναι να μην διαμορφώσει τις δομές στα πλευρικά sidepods με τον συνηθισμένο τρόπο, αλλά να τα τοποθετήσει μέσα στο ασυνήθιστο αεροδυναμικό της fairing αμέσως μπροστά από τα πλευρικά sidepods. Αυτό επιτρέπει στο κύριο σώμα των πλευρικών sidepods να είναι πολύ μικρότερα, να βρίσκονται πιο πίσω από τον εμπρόσθιο άξονα του μονοθεσίου, που σημαίνει μικρότερη διαταραχή από την ροή αέρα που παράγεται από τα μπροστινά ελαστικά. Το παραπάνω σχέδιο δείχνει τον τρόπο με τον οποίο προσαρμόζεται το fairing πάνω από τη δομή των πλευρικών κρούσεων.
Αυτό όχι μόνο έχει σημαντικά αεροδυναμικά πλεονεκτήματα, σημαίνει ότι η Ferrari κατάφερε να αυξήσει την απόσταση μεταξύ των sidepods και του άξονα χωρίς να χρειάζεται να πάρει τη διαδρομή της Mercedes, δηλαδή να επιμηκύνει το μεταξόνιο του μονοθεσίου για να το επιτύχει. Το παραπάνω σχέδιο δείχνει τη μεγαλύτερη απόσταση σε σχέση με το μονοθέσιο της Scuderia του 2016 (με τη θέση της δομής κρούσης να τονίζεται με τις διακεκομμένες γραμμές).
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!