Tο Strategy Group των ομάδων της F1 αποφάσισε τον αυστηρό περιορισμό των “πτερυγίων καρχαρία” και των “T-Wings” για το 2018, μέσα σε ένα γενικότερο πλαίσιο αλλαγών που αποφασίστηκαν την Τρίτη.
Τα κενά στους φετινούς κανονισμούς επέτρεψαν στις ομάδες να τοποθετήσουν μια μικρή αεροτομή μπροστά από την κύρια πίσω πτέρυγα, ενώ τα πτερύγια καρχαρία στο κάλυμμα του κινητήρα επίσης επέστρεψαν.
Και τα δύο σχέδια έχουν αποδειχθεί σε μεγάλο βαθμό αντιδημοφιλή, ενώ ιδιαίτερα το T-Wing έχει προκαλέσει συζητήσεις για το πόσο ασφαλές είναι, καθώς η περίπτωση αποκόλλησής του είναι δυνατή (συνέβη με τη Mercedes στο Bahrain).
Μια άλλη σημαντική αλλαγή που συμφωνήθηκε είναι ότι οι εκκινήσεις μετά από κόκκινη σημαία στον αγώνα θα είναι στάσιμες, και όχι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας όπως τώρα.
Επιπλέον, από το ερχόμενο ισπανικό Grand Prix τον επόμενο μήνα, οι ομάδες αποφάσισαν ότι τα νούμερα και τα ονόματα των οδηγών στα μονοθέσια θα πρέπει να είναι πιο ευδιάκριτα, και μένει να δούμε με ποιον τρόπο θα το εφαρμόσει αυτό κάθε ομάδα.
Επιπλέον, δόθηκε στην Pirelli έγκριση για την εξέλιξη των βρόχινων ελαστικών του 2018 χρησιμοποιώντας μονοθέσια προηγούμενης γενιάς αλλά και ελαστικά μικρότερης διαμέτρου κατά συνέπεια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, όσον αφορά την προστασία του κεφαλιού των οδηγών, οι ομάδες αποφάσισαν την απόρριψη του “Halo” για το 2018, και αντίθετα προωθείται η χρήση ενός σχεδίου που ονομάζεται “Shield” (γυάλινη επιφάνεια που θα φτάνει μέχρι το χείλος του κόκπιτ), φωτογραφίες της οποίας δεν έχουν δοθεί ως τώρα στη δημοσιότητα.
Οι αλλαγές που αποφασίστηκαν πρέπει να πάρουν και την έγκριση του Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA, πριν να τεθούν σε ισχύ, γι’ αυτό θα υποβληθούν άμεσα και εκεί.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!