Ο αναπληρωτής διευθυντής της Force India, Bob Fernley, αναμένει πως το νέο πάτωμα της VJM10, το οποίο θα είναι μέρος ενός πακέτου αναβάθμισης που θα φέρει η ομάδα στο Grand Prix της Ισπανίας, θα λύσει τα αεροδυναμικά της προβλήματα.
Παρόλο που η Force India έχει τερματίσει και με τα δύο μονοθέσια στους βαθμούς και στους τρεις αγώνες του 2017, η ομάδα απογοητεύτηκε από το ρυθμό της VJM10, η οποία φοράει κινητήρα Mercedes.
Ο Fernley θεωρεί πως το πρόβλημα βρίσκεται στην συσχέτιση ανάμεσα στην αεροδυναμική σήραγγα και την πίστα για την αδυναμία του μονοθεσίου στις αργές και μεσαίες στροφές, αλλά είναι σίγουρος ότι η ομάδα μπορεί να το διορθώσει με την αναβάθμιση που θα εισαχθεί στην Ισπανία τον επόμενο μήνα.
“Ξέρουμε ακριβώς τι είναι, ο Andy (Green, τεχνικός διευθυντής) και η ομάδα έχει αποφασίσει ότι υπάρχει ένα ζήτημα συσχετισμού, το είχαμε καταλάβει από τις δοκιμές της Βαρκελώνης”, δήλωσε ο Fernley.
“Τα προβλήματα εντοπίστηκαν, οι λύσεις τέθηκαν σε εφαρμογή και είναι απλώς μια παραγωγική διαδικασία και ελπίζουμε ότι θα τις εισάγουμε στη Βαρκελώνη και θα μπορέσουμε να πιέσουμε όπως και οι άλλοι.”
“Σχετίζεται με την πλατφόρμα της αεροδυναμικής μας. Το πρόβλημα είναι ότι επιλέγουμε ένα κομμάτι και επηρεάζει διαφορετικές περιοχές και πρέπει να επιστρέψουμε, να το διορθώσουμε και στη συνέχεια να παράγουμε ένα νέο κομμάτι γι ‘αυτό. Το νέο πάτωμα και κάποια άλλα κομμάτια θα είναι διαθέσιμα για τη Βαρκελώνη. ”
Όταν ερωτήθηκε για τους ακριβείς λόγους του προβλήματος, ο Fernley επιβεβαίωσε ότι το μονοθέσιο υπέφερε από αστάθεια κάθετης δύναμης.
Είναι επίσης αισιόδοξος ότι η Force India μπορεί να μειώσει περαιτέρω το πρόβλημα για το Grand Prix της Ρωσίας με βάση τις εργασίες που έγιναν στο τεστ μετά το Grand Prix του Μπαχρέιν.
“Ναι, υπάρχουν και πολλά άλλα θέματα, είναι μια σημαντική αναβάθμιση, αλλά μέρος αυτής της αναβάθμισης θα είναι και η διόρθωση ορισμένων θεμάτων που είχαμε ή τα οποία εντοπίσαμε στις δοκιμές της Βαρκελώνης”, δήλωσε ο Fernley.
“Οι οδηγοί λένε ότι έχουν αστάθεια και πως η κάθετη δύναμη έρχεται και φεύγει στις αργές και μεσαίες στροφές. Το Μπαχρέιν το τόνισε ιδιαίτερα, η Ρωσία πιθανότατα θα κάνει το ίδιο, αλλά μπορούμε να κάνουμε κάποιες δοκιμές. Δεν θα το λύσουμε, αλλά θα μπορούσαμε να το μετριάσουμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!