Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής και ο πρεσβευτής της Renault, Alain Prost, είναι εντυπωσιασμένος με τα νέα μονοθέσια της F1, αλλά εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι απαραίτητες κάποιες θεμελιώδεις αλλαγές για τη βελτίωση της παράστασης.
Ο Γάλλος θρύλος θα ήθελε να δει έναν πιο ισχυρό κινητήρα στο πίσω μέρος των μονοθεσίων, υπενθυμίζοντας στους ανθρώπους ότι 1400 ίπποι καθόταν στο πίσω μέρος της McLaren του στις κατατακτήριες πίσω στις ημέρες του.
“Νομίζω ότι χρειαζόμαστε μια αλλαγή επειδή θα πρέπει να έχουμε περισσότερη δύναμη”, δήλωσε ο Prost σε ξένα ΜΜΕ.
“Θα πρέπει να έχουμε μια μηχανή που θα είναι λίγο πιο απλή και αν είναι δυνατόν λιγότερο δαπανηρή, αλλά με το ηλεκτρικό μέρος σίγουρα.”
“Όταν επιστρέφω για να οδηγήσω ένα από τα turbo μονοθέσια της δεκαετίας του 1980 δεν μπορώ να πιστέψω πώς το έκανα. Τα πόδια είναι μπροστά από τον άξονα και δεν υπήρχαν χαρακτηριστικά ασφαλείας στις πίστες. Ήταν πραγματικά τρελό. Ήταν επίσης τόσο δύσκολο να οδηγήσεις. Όταν οδήγησα πρόσφατα το μονοθέσιο μου [Renault RE40] του 1983, δεν μπορούσα να θυμηθώ τι έκανα με αυτό το μονοθέσιο. Ήμουν τόσο έκπληκτος και σκέφτηκα πώς θα μπορούσα ποτέ να το κάνω αυτό;”
Ο Prost επίσης συνιστά να απομακρυνθούν τα τεχνητά εργαλεία όπως το DRS για να βοηθηθεί η προσπέραση.
“Πρέπει να μείνουμε μακριά από οτιδήποτε τεχνητό στον μηχανοκίνητο αθλητισμό”, πρόσθεσε.
“Τα τεχνητά αγωνιστικά πράγματα δεν δουλεύουν, δεν μου αρέσει η προσπέραση με το DRS. Οι θεατές γνωρίζουν ότι αν δεν είναι δύσκολο, αν δεν είναι ένας ιδιαίτερος ελιγμός, δεν έχει νόημα.”
“Προτιμώ τον τρόπο που δουλεύει φέτος [όπου έχει μικρότερη επίδραση].”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!