Η Ferrari είχε άλλη μια νέα τροποποίηση στο μονοθέσιο της για το Grand Prix της Κίνας, αυτή τη φορά διαμορφώνοντας τη ροή του S-Duct στο ύψος της μπροστινής πτέρυγας με την ροή του αέρα να διέρχεται μέσω ενός -X- σχεδιασμού.
Η ιταλική ομάδα άργησε σχετικά να κάνει το ντεμπούτο του S-Duct αυτή τη σεζόν, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ήταν η Ferrari που το 2008 εισήγαγε αυτή την αεροδυναμική συσκευή, η οποία πέρυσι είχε χρησιμοποιηθεί από πολλές ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των Mercedes, Red Bull, McLaren, Force India και Toro Rosso.
Φέτος στη Ferrari έχουν λάβει μια πολύ διαφορετική διαδρομή με τον σχεδιασμό του S-Duct. Ενώ οι άλλες ομάδες έχουν κατακόρυφη ράμπα, με τη ροή του αέρα να διαιρείται σε δύο παράλληλα κανάλια, η Ferrari έχει τα κανάλια που διασχίζουν πάνω στο εσωτερικό της μύτης. Ο στόχος είναι να δώσει μια καλύτερη φόρμα για τη ράμπα και να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα της ροής του αέρα που εισέρχεται μέσα από το κάτω μέρος της μύτης μέχρι την κορυφή του πλαισίου.
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!