Η επικεφαλής της Sauber, Monisha Kaltenborn, επιμένει ότι οι βαθμοί εξακολουθούν να είναι ρεαλιστικός στόχος για την ομάδα στη φετινή σεζόν, παρά το γεγονός ότι στο Αυστραλιανό Grand Prix οι δύο οδηγοί της δε βαθμολογήθηκαν.
Η C36 της ελβετικής ομάδας ήταν το πιο αργό μονοθέσιο στη Μελβούρνη, με τον Marcus Ericsson +3.2 δευτ. μακριά από το ρυθμό στο Q2 και τον νεοφερμένο Antonio Giovinazzi να τερματίζει 12ος στον αγώνα της Κυριακής.
Η Sauber χρησιμοποιεί περσινό κινητήρα της Ferrari και γνωρίζει ότι αγώνες σαν της Μελβούρνης είναι μεγάλες ευκαιρίες για βαθμούς, όμως η Kaltenborn πιστεύει ότι θα υπάρξουν και άλλες κατά τη διάρκεια της σεζόν.
«Νομίζω ότι οι βαθμοί είναι ακόμη δυνατοί», είπε.
«Γνωρίζουμε τον κινητήρα, γνωρίζουμε τα περιφερειακά του και πρέπει να επικεντρωθούμε στις δυνάμεις μας που είναι στο σασί”.
«Εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο για να αντισταθμίσουμε την απώλεια αυτήν (στη δύναμη του κινητήρα), όποια και αν είναι. Σε ορισμένες πίστες θα είναι λιγότερη, αλλά το ξέραμε.Υπάρχουν άλλες πίστες που έρχονται όπου σίγουρα θα έχουμε την ευκαιρία μας».
Την περασμένη σεζόν η Sauber έπρεπε να περιμένει μέχρι τη Βραζιλία (τον προτελευταίο αγώνα της σεζόν) για να πάρει βαθμούς με τον Felipe Nasr και να βρεθεί μπροστά από τη Manor.
Η Kaltenborn είπε ότι η ομάδα στοχεύει η πρώτη σημαντική αεροδυναμική αναβάθμιση της τρέχουσας χρονιάς να έρθει στο ισπανικό Grand Prix του Μαΐου, στον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα της σεζόν όπως παραδοσιακά συμβαίνει.
«Θα υπάρχουν πάντα μικρές αναβαθμίσεις που θα έρχονται ανάλογα με το πώς αποδίδουν στην αεροδυναμική σήραγγα», πρόσθεσε.
Η Kaltenborn αναμένει επίσης να λάβει μια μικρή βελτίωση στην οδηγησιμότητα του κινητήρα της Ferrari, ο οποίος δεν μπορεί να αναβαθμιστεί σωστά γιατί η εξέλιξή του έχει παγώσει.
Αυτά δίνουν αισιοδοξία στην ελβετική ομάδα, και η Kaltenborn πιστεύει ότι η Sauber μπορεί να μείνει στη μάχη των “μεσαίων” ομάδων αν “ξεκλειδώσει” μεγαλύτερη ταχύτητα στο μονοθέσιό της και αποφύγει περιστατικά σαν του Ericsson με τον Kevin Magnussen στον πρώτο γύρο στην Αυστραλία.
«Έχουμε κλείσει τη διαφορά από ορισμένες ομάδες που είναι μπροστά μας, αλλά χρειάζεται να εργαστούμε και άλλο και να εξασφαλίσουμε ότι θα κάνουμε τη διαφορά μικρότερη», είπε.
«Βλέπουμε ότι έχουμε το ρυθμό και απλά πρέπει να βεβαιωθούμε ότι τέτοια ατυχήματα δεν θα συμβαίνουν και θα είμαστε λίγο καλύτεροι στις κατατακτήριες».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!