Η FIA χθες συγκρότησε ένα συμβούλιο για να αρχίσουν οι συζητήσεις για την κατεύθυνση των μονάδων ισχύος για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula1 από το 2021.
Το συμβούλιο πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ομοσπονδίας στο Παρίσι της οποίας προεδρεύει ο Jean Todt, και συμμετείχαν αρκετά βασικά ενδιαφερόμενα μέρη της Formula1, συμπεριλαμβανομένων των εκπροσώπων της FIA, των νέων κάτοχων των εμπορικών δικαιωμάτων, των τρέχων προμηθευτών Μονάδων Ισχύος, καθώς και των κατασκευαστών αυτοκινήτων και ανεξάρτητων προμηθευτών που δεν συμμετέχουν σήμερα στην F1.
Ένας αριθμός των παρισταμένων κατασκευαστών αυτοκινήτων έχουν επίσης παρευρεθεί με τους εκπροσώπους από τα τμήματα automotive τους.
Η συνάντηση κατέληξε σε ευρεία συμφωνία για τη μελλοντική εξέλιξη των μονάδων ισχύος, με όλα τα μέρη να φαίνεται πως συγκλίνουν την εστίασή τους στα εξής τμήματα:
- Στην επιθυμία να διατηρηθεί η F1 ως η κορυφή της τεχνολογίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και ως το εργαστήριο για την ανάπτυξη τεχνολογίας που είναι σχετική με τα αυτοκίνητα δρόμου,
- Στο να είναι οι μελλοντικές μονάδες ισχύος ισχυρές, ενώ να γίνονται όλο και απλούστερες και λιγότερο δαπανηρές για την ανάπτυξη και την παραγωγή τους
- Επίσης να βελτιωθεί ο ήχος από τις μονάδες ισχύος
- Και τέλος στην επιθυμία να επιτρέπουν στους οδηγούς να οδηγούν πιο σκληρά, ανά πάσα στιγμή.
Ο Πρόεδρος της FIA Jean Todt προέδρευσε της συνάντησης, και ήταν ενθουσιασμένος από τη θετική συζήτηση.
«Ήμουν πολύ ευχαριστημένος με τη διαδικασία, και το γεγονός ότι τόσα πολλά διαφορετικά ενδιαφερόμενα μέρη είχαν τη δυνατότητα να συμφωνήσουν σε μια κατεύθυνση για το πρωτάθλημα της Formula1 σε ένα τόσο σημαντικό τεχνικό τομέα», είπε ο Todt.
«Φυσικά, τώρα πρέπει να καθίσουμε και να εργαστούμε για τις μικρές λεπτομέρειες για το πως ακριβώς οι μονάδες ισχύος του 2021 θα είναι – αλλά έχουμε ξεκινήσει με το δεξί, και ανυπομονώ να δουλέψω μέσω των διαδικασιών για να καταλήξουμε στην καλύτερη απόφαση για τη Formula1 στο μέλλον.»
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula1 έχει δεσμευτεί στο να χρησιμοποιεί τις τρέχουσες μονάδες turbo 1.6-λίτρων V6 μέχρι το 2020. Οι τρέχουσες μονάδες απέδειξαν εκπληκτική τεχνολογική πρόοδο, που παράγουν ιπποδύναμη μεταξύ 900 και 1000hp, με παράλληλη εξοικονόμηση 30 τοις εκατό στην κατανάλωση καυσίμων σε σύγκριση με κινητήρες προηγούμενης γενιάς, και πλησιάζουν το μαγικό αριθμό θερμικής απόδοσης του 50% – ένα ποσοστό που ήταν ανήκουστο πριν από τρία χρόνια.
Από το 2021, το πρωτάθλημα μπορεί να έχει νέους κανονισμούς για τις μονάδες ισχύος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!