Η Toyota θα παραμείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2019.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει αποκαλύψει ότι έχει επεκτείνει τη δέσμευσή του για την κατηγορία LMP1 του WEC μετά το πάγωμα των κανόνων που ανακοινώθηκε τον περασμένο Νοέμβριο. Ο διευθυντής της Toyota Gazoo Racing, Rob Leupen εξήγησε ότι η επέκταση των τρέχον κανονισμών, η οποία καθυστέρησε την εισαγωγή των νέων κανονισμών που θα αυξάνουν τις δυνατότητες στην ενεργειακή ανάκτηση για το 2018, είχε παίξει σημαντικό ρόλο στην απόφαση.
«Εμείς θα συνεχίσουμε τουλάχιστον μέχρι το 2019. Αυτό έχει αποφασιστεί, αλλά δεν το είχαμε φωνάξει αυτό», δήλωσε ο Leupen. «Σίγουρα οι μεταβολές των κανόνων μας βοήθησαν να είμαστε οικονομικά αποδοτικοί, αλλά στο τέλος το κύριο ζήτημα είναι η σύνδεση με τα αυτοκίνητα δρόμου. Θέλουμε να επιδεικνύουμε τεχνολογία στο WEC: είναι σημαντικό να κρατάμε την ανάπτυξη υβριδικών κινητήρων.»
Η υπόσχεση του να παραμείνουμε στο WEC για τουλάχιστον άλλες τρεις σεζόν αντικαθιστά αυτό που είχαμε στο παρελθόν, μια ανοιχτή συμμετοχή με σταθερή δέσμευση μέχρι το τέλος του 2017. Η Porsche και η Toyota έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν πέρα από τη μείωση του κόστους με τους κανόνες, συνάπτοντας μία συμφωνία κυρίων, στο να μην κατασκευάσουν νέα monocoques για δύο σεζόν. Η Porsche έχει δεσμευτεί για την κατηγορία LMP1 μέχρι το 2018, μετά την επέκταση του αρχικού προγράμματος τριών ετών που καλύπτει τις σεζόν 2014 έως 2016, για δύο ακόμη χρόνια.
Ο Leupen επανέλαβε τις ανησυχίες του τεχνικού διευθυντή της Toyota Motorsport GmbH, Pascal Vaseline σχετικά με το μέλλον της κατηγορίας P1 με τους κανόνες για το 2020 και μετέπειτα. Τόνισε την ανάγκη για την Toyota να είναι σε θέση να αναπτύσσει νέες τεχνικές λύσεις στο WEC που θα είναι σχετικές με τα αυτοκίνητα δρόμου.
«Αν το 2020 πάει σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση, δεν θα είναι προς το συμφέρον μας, αλλά αν πηγαίνει σε μια παρόμοια κατεύθυνση [όπως τώρα] θα μπορούσε να είναι πολύ ενδιαφέρον,» εξήγησε ο Leupen.
Οι rulemakers, η FIA και ο οργανωτής του WEC, Automobile Club de l’Ouest, κοιτάνε στο να μειώσουν το κόστος περαιτέρω για να ενθαρρύνουν και άλλους κατασκευαστές.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!