Οι οδηγοί της Formula 1 δεν θα μπορούν πλέον να ‘πίνουν καφέ’ όταν πρέπει να αντιδράσουν σε ένα οδηγικό λάθος, ισχυρίζεται ο Fernando Alonso, με τα νέα μονοθέσια να απαιτούν στιγμιαία αντίδραση προς αποφυγή συγκρούσεων.
Με τις πλευρικές δυνάμεις των φαρδύτερων και γρηγορότερων αυτοκινήτων να φτάνουν τα 8G, ο Alonso πιστεύει πως οι οδηγεί έρχονται αντιμέτωποι με ένα ολοκαίνουργιο σενάριο σε σχέση με αυτό που είχαν συνηθίσει μέχρι τώρα.
“Όταν χάσεις λίγο το μονοθέσιο και ειδικά το πίσω μέρος, είναι δύσκολο να το επαναφέρεις καθώς κινείσαι πολύ πιο γρήγορα,” είπε ο Alonso.
“Οπότε τώρα έχει μισό δέκατο του δευτερολέπτου για να αντιδράσεις. Πέρσι είχες 4 δευτερόλεπτα – μπορούσες να πιεις καφέ στις στροφές με εκείνα τα μονοθέσια!”
“Σίγουρα είσαι σε μια άλλη κατηγορία και σε μια κατεύθυνση πιο κοντά στην F1. Είμαι χαρούμενος που ένα μονοθέσιο της F1 πηγαίνει πιο γρήγορα στις στροφές από ένα μονοθέσιο του GP2 ή της Ιαπωνικής Super Formula και από πολλές άλλες κατηγορίες που ήταν γρηγορότερες από την F1 στις στροφές.”
Παρόλα αυτά υπάρχει αρκετή ανησυχία σχετικά με τον αντίκτυπο που θα έχουν να νέα μονοθέσια στις προσπεράσεις, με τον Alonso να λέει πως δεν το σκέφτεται ιδιαίτερα.
“Τα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο διασκεδαστικά στην οδήγηση τους και η ταχύτητα των στροφών επανήλθε στα επίπεδα που έπρεπε,” είπε. “Πιστεύω πως οι φίλαθλοι θα λατρεύουν την αίσθηση που θα έχουν βλέποντας τα μονοθέσια να έχουν τόση ταχύτητα στις στροφές.”
“Επίσης θεωρώ πως φαίνονται καλύτερα και από την τηλεόραση. Πιστεύω πως ακόμα λείπει ο ήχος που είναι μέρος του DNA του αθλήματος, αλλά νομίζω πως δεν θα είναι πρόβλημα πλέον.”
“Νομίζω πως είμαστε σε καλό σημείο όσον αφορά το άθλημα και θεωρώ πως έχουμε ωραία χρόνια μπροστά μας σε σχέση με το show και τον ενθουσιασμό, οδηγώντας αυτά τα αυτοκίνητα.”
“Διαβάζω πως πιθανόν να αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας του DRS μετά τους δύο πρώτους αγώνες, οπότε όλοι δουλεύουν με σκοπό να κάνουν την Formula 1 ξανά θεαματική. Πιστεύω πως είμαστε στην σωστή κατεύθυνση και είμαι χαρούμενος.”
Ο Alonso λέει επίσης πως είναι χαρούμενος και για το γεγονός πως με τους νέους κανονισμούς, ο οδηγός μπορεί να κάνει την διαφορά. Έτσι μπορεί να φανεί η διαφορά μεταξύ ενός έμπειρου και ενός λιγότερο έμπειρου οδηγού σε αρκετές ομάδες.
“Σίγουρα είμαι πιο χαρούμενος τώρα,” είπε μετά τις κατατακτήριες δοκιμές. “Είδαμε ακόμα και σήμερα πως οι ομάδες χωρίζουν τους οδηγούς τους – πάντα ένας έμπειρος μπροστά και πιθανόν ένας νέος πίσω.”
“Σε τέτοιες πίστες που είναι στενές και με αναπηδήσεις, δεν είναι εύκολο να βρεις ταχύτητα εκεί που πρέπει να πιέσεις το μονοθέσιο. Οπότε πιστεύω πως τα μονοθέσια είναι πιο σκληρά και πιο δύσκολα στην οδήγηση.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!