Εμφατική ήταν η απόδοση του Lewis Hamilton κατά τη διάρκεια του FP2, καθώς βρέθηκε στην κορυφή έχοντας πάνω από μισό δευτερόλεπτο διαφορά από τον δεύτερο, Sebastian Vettel. Οι Bottas και Raikkonen συμβιβάστηκαν με τις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα, ενώ οι 2 Red Bull βρέθηκαν λίγο πιο πίσω από τους δύο Φινλανδούς.
Ελάχιστα πράγματα πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των πρώτων λεπτών του FP2, καθώς με τη συμπλήρωση του πρώτου πεντάλεπτου, μόνο ο Romain Grosjean πραγματοποίησε χρονομετρημένη προσπάθεια. Η Haas του Kevin Magnussen λίγα λεπτά αργότερα είχε και μια μικρή έξοδο.
Ο Max Verstappen με το που έκανε την εμφάνισή του εντός της πίστας, του ζητήθηκε να κόψει ρυθμό και να επιστρέψει στα pit, αντιμετωπίζοντας κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Μια μικρή έξοδο στη στροφή 2 είχε και ο Kvyat.
Από πολύ νωρίς, ο Hamilton έδειξε την πραγματική δύναμη της Mercedes και με τα soft κατόρθωσε να βρεθεί στην κορυφή με χρόνο 1:25.283. Περισσότερο από 1 δευτερόλεπτο πιο γρήγορος από τον χρόνο του Massa με supersoft. Ο Bottas έριξε κατά ένα δέκατο το χρόνο, ενώ O Raikkonen κατάφερε, με τα ίδια ελαστικά, να τον ξεπεράσει για μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου. Ο Hamilton βελτίωσε, αλλά παρέμεινε πίσω από την Ferrari.
Ο έτερος οδηγός της Ferrari, έριξε το χρόνο κάτω από το 1:25 και πέρασε στην κορυφή. Περίπου στα 30 λεπτά είχαμε καθεστώς κόκκινης σημαίας εξαιτίας μιας σύγκρουσης του Palmer στη τελευταία στροφή. Με την επανεκκίνηση της διαδικασίας, πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Massa και εγκατέλειψε την Williams του επιστρέφοντας στα pit.
Σφήνα ανάμεσα στις 2 Ferrari μπήκε ο Max Verstappen ο οποίος έχασε την πρωτιά για μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου. Χρησιμοποιώντας τα ultra soft, o Bottas βρέθηκε ξανά στην κορυφή κατά 7 δέκατα μπροστά από την Ferrari του Vettel. Ο Hamilton έριξε το χρόνο στο 1:23.620, ενώ ο Γερμανός οδηγός της Ferrari το μόνο που κατάφερε ήταν να ξεπεράσει τον Bottas.
Αρκετά χαμηλά ο Raikkonen, σχεδόν 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από τον πρωτοπόρο. Αρκετά πίσω και ο Ricciardo. Το τελευταίο μισάωρο κύλισε δίχως ιδιαίτερο θέαμα και αυτό γιατί οι οδηγοί έτρεχαν με γεμάτα, από καύσιμα, μονοθέσια κάνοντας προσομοίωση αγώνα. Το μόνο αξιοσημείωτο έγινε 4 λεπτά πριν από το τέλος της διαδικασίας όταν ο Marcus Ericsson βρέθηκε εκτός πίστας και εγκατέλειψε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!