Με δεδομένο το πόσο σφιχτοί είναι οι κανονισμοί της F1, η ποιότητα του σχεδιασμού και το ταλέντο των μηχανικών που εμπλέκονται, ίσως δεν αποτελεί έκπληξη ότι τα νέα μονοθέσια από διαφορετικές ομάδες μπορεί συχνά να μοιάζουν. Αυτό συμβαίνει σπάνια, όμως, δύο ομάδες να παράγουν ανεξάρτητα μοναδικές αλλά πολύ παρόμοιες λύσεις σε μια μικρή, χαρακτηριστική λεπτομέρεια πάνω στα μονοθέσια τους.Τώρα θα δούμε ακριβώς αυτό που συνέβη φέτος με την μπροστινή σχεδίαση της ανάρτησης στην Toro Rosso STR13 (παραπάνω) και της Mercedes W08 (κάτω).
Για να αυξηθεί το ύψος της ανάρτησης, παρά το εξωτερικό σημείο σύνδεσης από το πάνω ψαλίδι που συνδέεται άμεσα με τον σύνδεσμο της ανάρτησης κανονικά, οι δύο ομάδες έχουν προσθέσει μια επέκταση (κόκκινα βέλη) στην όρθια θέση.
Αυτό, βέβαια, θα επηρεάσει το πώς λειτουργεί η ανάρτηση, αλλά ο κύριος στόχος της αύξησης του ύψους είναι για να βελτιωθεί η ροή του αέρα που διέρχεται από το μπροστινό μέρος του μονοθεσίου στα sidepods αμέσως πίσω από την ανάρτηση.
Αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία φέτος, εξαιτίας της αύξησης του μεγέθους των ελαστικών και την επιστροφή των σύνθετων αεροδυναμικών βοηθημάτων και των bargeboards που στο παρελθόν απαγορευόνταν, στην περιοχή μπροστά από τα sidepods.
Οι λύσεις των Mercedes και Toro Rosso είναι κομψές και είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί σε οποιοδήποτε μονοθέσιο πέρυσι.
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!