Μια νέα χρονιά ξεκινάει με νέους κανόνες που είναι από τους πιο επαναστατικούς στην πρόσφατη ιστορία. Μαζί με τα ελαστικά που είναι 25% μεγαλύτερα και τα αυτοκίνητα γύρω στα πέντε δευτερόλεπτα ανά γύρο ταχύτερα (σε σύγκριση με το 2015), έχουμε και μία νέα φιλοσοφία ελαστικών για το 2017: λιγότερη φθορά και λιγότερες μέγιστες θερμοκρασίες, επιτρέποντας στους οδηγούς της Formula 1 να πιέσουνε σκληρά κατά τη διάρκεια κάθε stint.
Το Albert Park είναι μια ημι-μόνιμη πίστα: πάντα «πράσινη» και βρώμικη κατά την έναρξη του Σαββατοκύριακου. Έχει πολλά σημεία δυνατής επιτάχυνσης και πέδησης: οι διαμήκης δυνάμεις είναι μεγαλύτερες από τις πλευρικές. Οι πολλές αργές στροφές δίνουν έμφαση στην μηχανική πρόσφυση και την υψηλή κάθετη δύναμη.
Το αριστερά-πίσω ελαστικό θα καταπονεθεί περισσότερο σε ένα περιβάλλον πίστας όπου οτιδήποτε μπορεί να συμβεί με τις καιρικές συνθήκες: από έντονη ηλιοφάνεια σε καταρρακτώδη βροχή. Η λεία άσφαλτος είναι σε λογικό επίπεδο, έτσι η φθορά των ελαστικών είναι συγκριτικά χαμηλή.
Ο Mario Isola, ο επικεφαλής του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli, σχολιάζει: “Οι ομάδες ολοκληρώσανε 7427 γύρους στη Βαρκελώνη κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών, χρησιμοποιώντας όλες τις συνθέσεις, αλλά επικεντρώθηκαν στα μεσαία και μαλακά ελαστικά, τα οποία ήταν τα πιο κατάλληλα για το Montmeló. Στη Μελβούρνη, πρόκειται να είναι ενδιαφέρον το να συλλέξουμε περισσότερα στοιχεία σχετικά με τα ultrasoft και supersoft, τα οποία δεν καταφέραμε να αξιολογήσουμε πλήρως μέχρι τώρα.”
Τι είναι νέο αυτή τη φορά;
Η Pirelli φέρνει την ultrasoft σύνθεση στην Αυστραλία για πρώτη φορά.
Υπάρχουν νέοι κανόνες που διέπουν στην εκκίνηση αγώνα (όπου οι οδηγοί θα έχουν περισσότερο ελέγχο του συμπλέκτη) και τις επανεκκινήσεις μετά από αυτοκίνητα ασφαλείας σε υγρές συνθήκες (από το grid).
Από την Αυστραλία έως την Ισπανία, οι ομάδες θα έχουν τις ίδιες κατανομές των ελαστικών: επτά σετ της μαλακότερης διαθέσιμης σύνθεσης, τέσσερα σετ της μεσαίας σύνθεσης, και δύο σετ της σκληρότερης σύνθεσης. Στην Αυστραλία, αυτά είναι ultrasoft, supersoft και μαλακό (κατά σειρά).
Από το Μονακό, θα ισχύουν οι συνήθεις κανόνες: οι ομάδες θα επιλέξουν 10 σετ από τα 13 διαθέσιμα. Η Pirelli θα κοινοποιεί τις επιλογές την κάθε Τρίτη, 10 ημέρες πριν τον αγώνα.
Οι ελάχιστες πιέσεις ελαστικών για την εκκίνηση με τα slick στον αγώνα της Μελβούρνης θα είναι 22 psi (μπροστά) – 19,5 psi (πίσω)
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!