Ο Andrea Iannone λέει πως προσπαθεί να μιμηθεί το αγωνιστικό στυλ του Maverick Vinales, ώστε να πάρει το μέγιστο από την μοτοσυκλέτα της Suzuki, αλλά παραδέχεται πως αυτό έχει αποδειχθεί δύσκολο.
Μετά από 4 χρονιές στην Ducati, ο Iannone μεταπήδησε στην Suzuki για το 2017. Εκεί αντικατέστησε τον Vinales που πήγε στην Yamaha και κατάφερε πέρσι στο Silverstone να της δώσει την πρώτη της νίκη μετά από σχεδόν 10 χρόνια.
Η μετάβαση όμως δεν πηγαίνει όπως θα ήθελε ο Iannone, ο οποίος ξεκίνησε δυνατά στις πρώτες δοκιμές της Sepang, δυσκολεύτηκε όμως στις δοκιμές στο Phillip Island και στο Κατάρ.
Ο Ιταλός λέει πως δουλεύει σκληρά ώστε να προσαρμόσει το ομαλό του στυλ πιο κοντά στο επιθετικό στυλ του Vinales για να πάρει το μέγιστο από την GSX-RR, αλλά λέει πως μια τέτοια αλλαγή “δεν είναι στη φύση μου”.
“Προσπαθώ να προσαρμοστώ γρήγορα στην μοτοσυκλέτα, αλλά για να πας γρήγορα απαιτείται ένα οδηγικό στυλ παρόμοιο με αυτό του Vinales, ” παραδέχθηκε ο Iannone.
“Προσπαθώ να τον μιμηθώ αλλά δεν είναι στην φύση μου. Δεν φρενάρει ποτέ όσο βρίσκεται σε κλίση εντός της στροφής, αλλά μόνο όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στην ευθεία. Επίσης περιμένει πρώτα να στρίψει και μετά επιταχύνει.”
Οι περισσότεροι αναβάτες από την άλλη, συνηθίζουν να φρενάρουν ώστε να φέρουν την μοτοσυκλέτα εντός της στροφής και έπειτα επιταχύνουν.
“Τώρα προσπαθώ να προσαρμοστώ λίγο ώστε να αντισταθμίσω αυτό που μου λείπει.”
Σημαντική ανακάλυψη στο τέλος
Ο Iannone τελείωσε τις τελευταίες δοκιμές στην δωδέκατη θέση, σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Vinales, ενώ ήταν δεύτερος στις δοκιμές της Sepang.
Όμως ο Ιταλός λέει πως ήταν σε θέση να τονώσει την αυτοπεποίθηση του στα τελευταία 30 λεπτά των δοκιμών της Κυριακής με ένα ” ακραίο set-up”, το οποίο του επέτρεψε να βρει την σταθερότητα που του έλειπε μέχρι τότε στο Κατάρ.
“Κατανοήσαμε κάτι πολύ σημαντικό στο τέλος,” εξήγησε. “Οι τρεις τελευταίοι γύροι που έκανα ήταν όλοι στο 1:55, κάτι που δεν ξανασυνέβη σε όλο το τριήμερο.”
“Έχουμε ακόμα κάποιες αστάθειες, ειδικά στην στροφή 6 όπου δεν μπορώ να φρενάρω όπως θέλω. Βελτιώσαμε όμως την σταθερότητα και την αυτοπεποίθηση στα φρένα.”
“Το να ξεκινήσουμε να τα χρησιμοποιούμε φυσιολογικά, είναι ένα μεγάλο βήμα μπροστά.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!