Οι δοκιμές του 2017 αποτέλεσαν παρελθόν την προηγούμενη εβδομάδα έχοντας βρεθεί πλέον λίγες μέρες πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια έτσι και φέτος κατά την διάρκεια αυτών των δοκιμών ξεκινούν οι περιβόητες δηλώσεις, άρθρα, τοποθετήσεις και αναλύσεις για το ποια ομάδα έχει τελικά το καλύτερο μονοθέσιο και ξεκινάει το πρωτάθλημα από τη θέση του φαβορί.
Ασφαλώς οι δοκιμές σαν γενικότερη εικόνα παρουσιάζουν μέχρι ενός σημείου το τι έχει κάνει κάθε ομάδα τον χειμώνα, χωρίς αυτό να ανταποκρίνεται 100% στην πραγματικότητα. Αυτές οι ημέρες των δοκιμών βοηθούν σημαντικά τις ομάδες για να αναγνωρίσουν τα δυνατά τους σημεία, αλλά κυρίως αυτά τα οποία πρέπει να δουλέψουν για να βελτιωθούν.
Πολύ καλά θα θυμόμαστε ότι την περσινή χρονιά στην πίστα της Βαρκελώνης, αρκετές μέρες η Ferrari έκανε τους ταχύτερους γύρους με την ultra soft γόμα, την ίδια στιγμή που η Mercedes κοίταγε τα πολλά χιλιόμετρα για να ελέγξει την αξιοπιστία. Έτσι, αυτή η εικόνα παραπλανούσε τον φίλαθλο. Άρα, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι σε μια πίστα, όπου χρησιμοποιούνται τρεις συγκεκριμένες γόμες ελαστικών (soft, medium, hard), η χρησιμοποίηση της super soft και της ultra soft αφορά μόνο τους ανθρώπους της ομάδας
Οι δοκιμές του 2017 έφεραν και πάλι στην επιφάνεια τα πολύ σημαντικά προβλήματα του κινητήρα της Honda, τα οποία συνάμα δεν μας επέτρεψαν να δούμε τα όποια θετικά βήματα της McLaren. Παράλληλα, σημειώνεται μια τάση προς τα κάτω για Red Bull και Toro Rosso που όμως μπορεί να αναστραφεί με την επιπλέον ώθηση από πλευράς Renault. Πέρα από την Williams, η οποία φαίνεται αρκετά δυνατή σε αυτό το σημείο της σεζόν, είναι δύσκολο να κρίνουμε σε τι φάση βρίσκεται το υπόλοιπο grid. Για τέλος αφήνουμε τις δύο κορυφαίες ομάδες (Mercedes, Ferrari) σύμφωνα με τις δοκιμές, οι οποίες προσπαθούν να παραπλανήσουν η μία την άλλη και οι δύο μαζί τους φιλάθλους λέγοντας η μία ότι είναι φαβορί η άλλη.
Σε μια σεζόν που δεν έχει καν αρχίσει είναι πολύ δύσκολο να πούμε ποιος είναι το φαβορί. Το γεγονός όμως ότι η Mercedes δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα, ενώ η Ferrari έδειξε τόσο γρήγορη -χωρίς να ξέρουμε όμως τα φορτία καυσίμου- θεωρούμε ότι η μάχη θα είναι αρκετά θεαματικότερη σε σχέση με πέρυσι.
Τέλος, οι αποδόσεις των στοιχηματικών εταιρειών δίνουν ένα τρομερό προβάδισμα της Mercedes, καθώς έτσι μεταφράζονται αποδόσεις του 1,35. Μένει να αποδειχτεί αν οι κόκκινοι, οι ασημοί ή οι bookers είχαν τελικά δίκιο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!