Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Marc είχε ένα ατύχημα κατά την πρώτη ημέρα των δοκιμών στο Κατάρ. Η Honda δοκίμασε το νέο σχεδιασμένο μπροστινό αεροδυναμικό πακέτο για να αντισταθμίσει την απαγόρευση των winglets για το 2017.
Η Honda έγινε ο τέταρτος κατασκευαστής του MotoGP που έφερε ένα αναθεωρημένο μπροστινό πακέτο, με στόχο την κάλυψη μερικής από την κάθετη δύναμη που παράγεται τώρα που απαγορεύτηκαν τα winglets (πτερύγια).
Η αρχική λύση για την RC213V είναι παρόμοια με ό, τι προσπάθησε η Suzuki στο Phillip Island τον περασμένο μήνα, ενώ η Yamaha έχει πάει με χαμηλότερη διόγκωση στα πτερύγια και η Aprilia χρησιμοποίησε ένα ζευγάρι πτερυγίων με “κανάλια”.
Ο Marquez βγήκε στην πίστα με το νέο πακέτο τοποθετημένο περίπου από τα μισά της ημέρας και έπεσε στην τελευταία στροφή κατά τον πρώτο του γύρο.
Η Honda πέρασε το χειμώνα προσπαθώντας να δαμάσει την ανανεωμένη της μηχανή μέσα από ηλεκτρονικά, κάτι που φαίνεται να είναι υπό έλεγχο μετά από μια ιδιωτική δοκιμή στη Χερέθ τον περασμένο μήνα, πριν στρέψει την προσοχή της στην αεροδυναμική.
Μόνο η Ducati, η οποία είναι κατανοητό πως έχει φέρει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο στο Κατάρ και η νεοφερμένη KTM, δεν έχουν τρέξει ακόμη ένα αναθεωρημένο μπροστινό αμάξωμα.
Πέρα από την KTM, οι κατασκευαστές πρέπει να παραδώσουν ένα αεροδυναμικό σχέδιο για τον πρώτο αγώνα στο Κατάρ σε ένα δεκαπενθήμερο και στη συνέχεια μπορούν να εισάγουν ένα ακόμη, για κάθε έναν από τους αναβάτες τους, σε οποιοδήποτε σημείο της σεζόν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!