Ο Kimi Raikkonen κράτησε την Ferrari στην κορυφή κατά τη διάρκεια του τελευταίου πρωινού στη Βαρκελώνη, με τις McLaren και Haas να προκαλούν δύο κόκκινες σημαίες η κάθε μια.
Μετά τον ταχύτερο χρόνο του Sebastian Vettel την Πέμπτη, ο teammate του, Raikkonen, έσπασε τελικά το φράγμα του 1:19 το πρωί της Παρασκευής με καλύτερο χρόνο το 1:18.634 με τα supersoft.
Λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα, ο Raikkonen είχε φτάσει στα πέντε χιλιοστά από τον χρόνο του Vettel, ο οποίος έγινε με τα ultrasoft αλλά ο Γερμανός άφησε το γκάζι στον τελευταίο τομέα. Ο Raikkonen έκανε έναν χρόνο κατά 0.490 ταχύτερο από αυτόν του Sebastian.
Ενώ ο Raikkonen χρησιμοποίησε τα ultrasoft στις τελευταίες στιγμές του πρωινού, δεν βελτίωσε τον προηγούμενο καλύτερο του χρόνο, παρόλο που κατέβηκε κάτω από το 1:19 και πάλι.
Ο οδηγός της Ferrari κατέληξε 0.804 μπροστά από τον πλησιέστερο του αντίπαλο, Max Verstappen, τον οδηγό της Red Bull, που χρησιμοποίησε τα supersoft για να κάνει τον καλύτερο του γύρο, το 1:19.438.
Μια καθυστερημένη προσπάθεια με τα supersoft επέτρεψε στον Carlos Sainz να ανέβει μέχρι τη τρίτη θέση με την Toro Rosso, σημειώνοντας το 1:19.837 και κατέληξε ακριβώς 0.008 πίσω από την Mercedes του Bottas, του οποίου ο καλύτερος γύρος έγινε με τα supersoft.
Ο rookie της Williams, Lance Stroll, ήταν έβδομος χρησιμοποιώντας τα soft, καταλήγοντας ως πιο παραγωγικός οδηγός του πρωινού μαζί με τον Marcus Ericsson στους 59 γύρους.
Ο Stroll τερμάτισε ένα δευτερόλεπτο καθαρά πίσω από τον Romain Grosjean, που προκάλεσε δύο κόκκινες σημαίες κατά τη διάρκεια του πρωινού.
Η πρώτη ήρθε στην δεύτερη ώρα, όταν ο Γάλλος βγήκε στην αμμοπαγίδα στη στροφή 5, ενώ η άλλη ήταν όταν η Haas VF-17 σταμάτησε κατά μήκος της πίσω ευθείας με περίπου 15 λεπτά που απομένουν.
Ολοκληρώνοντας την κατάταξη έχουμε τους Ericsson και ο Alonso, ο οποίος υπέστη μια επανάληψη των ηλεκτρικών θεμάτων που παρεμπόδισαν τον Stoffel Vandoorne την Πέμπτη.
Ο Ισπανός προκάλεσε τη δεύτερη κόκκινη σημαία του πρωινού όταν σταμάτησε στη στροφή 10, μόλις πάνω από δύο ώρες μετά την έναρξη του τεστ και υπέστη μια ακόμη διακοπή στα ηλεκτρικά, στον γύρο εξόδου, περίπου 30 λεπτά αργότερα, με την MCL32 να φτάνει μέχρι την στροφή 4.
Ως εκ τούτου, ο Alonso ολοκλήρωσε μόλις 19 γύρους, με καλύτερο το 1:22.731 με τα ultrasoft, χρόνος που τον άφησε μόλις πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα από τον Raikkonen.
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Ελαστικό | Γύροι | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | K. Räikkönen | Ferrari | 1:18.634 | 48 | ||
2 | M. Verstappen | Red Bull | 1:19.438 | 0.804 | 33 | |
3 | C. Sainz | Toro Rosso | 1:19.837 | 1.211 | 39 | |
4 | V. Bottas | Mercedes | 1:19.845 | 1.251 | 53 | |
5 | N. Hülkenberg | Renault | 1:19.885 | 1.482 | 45 | |
6 | S. Pérez | Force India | 1:20.116 | 1.647 | 46 | |
7 | L. Stroll | Williams | 1:20.335 | 1.701 | 59 | |
8 | R. Grosjean | Haas | 1:21.429 | 2.795 | 44 | |
9 | M. Ericsson | Sauber | 1:21.670 | 3.036 | 59 | |
10 | F. Alonso | McLaren | 1:22.731 | 4.097 | 19 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!