Η McLaren παραδέχθηκε πως οι τελευταίες περιπέτειες με τον κινητήρα έχουν βάλει σε τεράστια πίεση την σχέση της με την Honda, αλλά έχει πίστη πως ο ιάπωνας κατασκευαστής θα ξεπεράσει τα προβλήματά σύντομα.
Ο Stoffel Vandoorne έχασε πολύτιμο χρόνο στην πίστα το πρωί της Τρίτης στην Βαρκελώνη λόγο ενός προβλήματος στα ηλεκτρικά του κινητήρα.
Με την Honda ακόμα να κυνηγάει απαντήσεις για τα προβλήματα αξιοπιστίας της προηγούμενης εβδομάδας, ο χρόνος έχει αρχίσει να τελειώνει καθώς πλησιάζουμε τον πρώτο αγώνα της σεζόν στην Αυστραλία.
Σε ερώτησή του πόση ένταση έχουν βάλει τα τελευταία γεγονότα μεταξύ της McLaren και της Honda, ο αγωνιστικός διευθυντής Eric Boullier απάντησε: «Την μέγιστη. Προφανώς είμαστε στην F1, αγωνιζόμαστε, και πρέπει να αποδώσουμε.»
«Άρα η πίεση είναι προφανώς τεράστια και προφανώς πιέζουμε στην σχέση μας με την Honda, και το ίδιο και αυτοί προς εμάς»
«Δεν υπάρχει χώρος για στραβοπατήματα. Πρέπει να μπορούμε να παραδώσουμε το καλύτερο αμάξι, και αυτό έρχεται και από τις δύο πλευρές»
Ενα πρόβλημα που επαναλαμβάνεται
Η Honda υπέφερε 3 προβλήματα με το μοτέρ κατά την διάρκεια των δοκιμών: ένα που προήλθε από το κάρτερ λαδιού, ένα που πιστεύεται πως προήλθε από τις βαλβίδες και το τελευταίο ηλεκτρικής φύσεως.
Ο Boullier είπε, παρόλα αυτά, πως υπήρχε ένα κοινό γεγονός στα δύο από αυτά, το οποίο τουλάχιστον θα επιταχύνει την εύρεση της λύσης.
«Στους απέξω μπορεί να φαίνεται διαφορετικό πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον δύο από αυτά ήταν το ίδιο.» εξήγησε. «Οπότε μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε σε εύλογο χρόνο»
Επίσης πρόσθεσε: «Το ένα πράγμα είναι πως έχουμε τα ίδια χαρακτηριστικά με την προηγούμενη εβδομάδα οπότε προφανώς αυτό δεν σημαίνει πως υπάρχουν αλλαγές στο μπλοκ ή άλλες μετατροπές»
«Πιστεύω, η επόμενη έκδοση του κινητήρα θα αντιμετωπίσει μέρος του προβλήματος, αν όχι όλο»
Χωρίς μεγάλες ανησυχίες – ακόμα
Με την McLaren να μένει πίσω σε χιλιόμετρα δοκιμών σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, το γεγονός να αρχίσει την σεζόν του 2017 με το αριστερό έρχεται όλο και πιο κοντά.
Ο Boullier ανέφερε πως τα δράματα με τον κινητήρα δεν ήταν ακόμα μεγάλη ανησυχία, παρόλο που το βάρος είναι στην Honda, ώστε να διευθετήσει τα γεγονότα το γρηγορότερο.
«Δεν υπάρχει μεγάλο άγχος ακόμα, ας πούμε» είπε. «Προφανώς θα θέλαμε περισσότερους γύρους επειδή θα θέλαμε να δοκιμάσουμε και περισσότερα κομμάτια, αλλά αυτοί που έχουμε κάνει είναι καλοί, και ο συσχετισμός είναι καλός, οπότε και τώρα μπορούμε να χτίσουμε πάνω σε μερικές προβλέψεις. Οπότε καμιά ανησυχία ακόμα.
Για τα υπόλοιπα, προφανώς τα αφήνω στα χέρια της Honda ώστε να σιγουρευτούν πως το ερευνούν σωστά, το αντιμετωπίζουν σωστά και βασιζόμαστε στον συνεργάτη μας που ξέρουμε πως θα το κάνουν»
Και ενώ η αφαίρεση τους συστήματος των token σημαίνει πως υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία στην Honda να κάνει μεγάλες αλλαγές στα μοτέρ της, υπάρχει ακόμα περιορισμένος αριθμός κινητήρων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσα στην χρονιά.
Ερωτώμενος αν αυτό θα αποτελέσει πρόβλημα στο πρώτο τέταρτο της σεζόν, απάντησε: «Βασιζόμενοι σε αυτές τις δοκιμές αναμένουμε να έχουμε μερικές αλλαγές στην μηχανή, αλλά θα τις έχουν κάνει πριν την αρχή του πρωταθλήματος ή το πολύ στις αρχές αυτού»
Παρόλο που ο Boullier είπε πως τα μέλη του συμβουλίου της McLaren ξεκαθάρισαν την θέση τους κεκλεισμένων των θυρών στο Woking, επέμεινε πως δεν υπάρχει καμιά σχέση για διαζύγιο με την Honda.
«Όχι! Έχουμε συμβόλαιο.» είπε ο Boullier. «Ούτε που το σκεφτόμαστε, επειδή υπάρχει ένα συμβόλαιο μεταξύ μας, ένα συμβόλαιο μακράς διαρκείας, και θέλουμε να χτίσουμε πάνω σε αυτό ακόμα και αν δεν είναι η ιδανική περίοδος»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!