Η Renault θα αλλάξει τον σχεδιασμό της πίσω αεροτομής πριν την αρχή του πρωταθλήματος, ύστερα από απαίτηση της FIA πως το κολονάκι υποστήριξης είναι εκτός κανονισμών.
Το νέο μονοθέσιο της ομάδας RS17, που παρουσιάστηκε στο Λονδίνο την προηγούμενη εβδομάδα, ξεκίνησε κατευθείαν μία συζήτηση για το κολονάκι που διατρέχει το μέσο της πίσω αεροτομής. Το ντιμπέιτ είχε να κάνει με το πως συνδέετε στην αεροτομή στο σημείο που ενεργοποιεί το DRS.
Ο τεχνικός κανονισμός της F1 με άρθρο 3.9.6 αναφέρει πως η υποστήριξη πρέπει να επεκτείνετε μέχρι την περιοχή που αναφέρετε στο άρθρο 3.9.1 και σχετίζεται με το οριζόντιο μέρος της πίσω αεροτομής.
Οι ομάδες για αεροδυναμικούς λόγους μετέφεραν το σημείο ένωσης του κεντρικού πυλώνα της πίσω αεροτομής όλο και πιο μπροστά.
Κατά της διάρκεια των προηγούμενων κανονισμών είχαν δοκιμαστεί πολυάριθμες λύσεις, και η πιο δημοφιλής ήταν μια απλή ένωση στην κατώτερη μεριά της αεροτομής που πρόσθετε σκληρότητα, όπως αυτή της Mercedes. Η Ferrari και Red Bull όμως, σε μια προσπάθεια να βελτιώσουν την αεροδυναμική απόδοση την πίσω αεροτομής έκαναν ένα σχέδιο που μιμείται τον λαιμό του κύκνου, που έχουμε σε άλλα πρωταθλήματα όπως το WEC.
Η ιδέα της Renault όπως πήγε ένα βήμα πιο μπροστά και το ένωσε κατευθείαν με το pod του DRS.Η διαφωνία βασίστηκε στον κανονισμό που αναφέρει πως «μπορεί να προσκολλάτε σε μέρη μικρού μεγέθους που έχουν σχέση με την ρύθμιση του DRS».
Παρόλα αυτά, οι αντίπαλες ομάδες με την υποστήριξη της FIA ανέφεραν πως το μέγεθος και το σχήμα βολβού του DRS και του πυλώνα υποστήριξης είναι σαφώς μεγαλύτερο από το «μέρη μικρού μεγέθους» που αναφέρετε στους κανονισμούς.
Ετσι η Renault πήρε εντολή από την FIA να επανασχεδιάσει την όλη εφαρμογή και να σιγουρέψει πως θα τέμνετε με το κύριο οριζόντιο μέρος της αεροτομής, και όλα αυτά φυσικά πριν το Grand Prix της Αυστραλίας.
Το πιθανό πλεονέκτημα λοιπόν προέρχεται από την αυξημένη απόδοση του DRS μέσω της μείωσης των παρεμβολών στην πίσω αεροτομή. Σε κάθε περίπτωση όμως άλλες ομάδες δεν ασχολήθηκαν με το γεγονός μια και πιστεύουν πως η συγκεκριμένη εφαρμογή δεν έχει κάποιο πλεονέκτημα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!