Η Mercedes έβαλε μία διπλή T-πτέρυγα (ΤT-πτέρυγα;) στο νέο μονοθέσιο της στη Βαρκελώνη την Τρίτη, καθώς δοκιμάζει περαιτέρω τα ανοίγματα στους κανονισμούς του 2017.
Το θέμα του αμαξώματος πίσω από το κάλυμμα του κινητήρα έχει αποτελέσει σημαντικό θέμα συζήτησης από την παρουσίαση των νέων μονοθεσίων, με τις ομάδες να πειραματίζονται με τα πτερύγια καρχαρία και τα υψηλά T-πτερύγια.
Ενώ η Mercedes, Williams, Haas και η Ferrari έχουν μέχρι στιγμής τρέξει με τις T-πτέρυγες, οι οποίες βοηθούν στην εξομάλυνση της ροής του αέρα πάνω από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ο σχεδιασμός πήγε στο επόμενο επίπεδο την Τρίτη.
Από την έναρξη της δεύτερης ημέρας των δοκιμών, η W08 του Hamilton ήταν εξοπλισμένη με διώροφη T-πτέρυγα μπροστά από την πίσω πτέρυγα.
Η δυνατότητα για μια δραματική κλιμάκωση του αμαξώματος σε αυτόν τον τομέα, καθώς και το γεγονός ότι εμφανίζονται οι συσκευές αυτές να κάμπτονται τόσο πολύ με μεγάλη ταχύτητα, θα μπορούσε να οδηγήσει τη FIA να εξετάσει την απαγόρευση τους, αν αισθάνεται ότι υπάρχουν πιθανές επιπτώσεις στην ασφάλεια.
Υπήρξε ήδη συζήτηση για τα πτερύγια καρχαρία, που οι ομάδες έχουν τοποθετήσει αυτό το έτος, επειδή οι κανόνες δεν τα έχουν θέσει εκτός νόμου τα τελευταία χρόνια.
Ο τεχνικός διευθυντής της Toro Rosso James Key, δήλωσε: «Οι κανονισμοί άφησαν λίγο ένα μικρό πεδίο ανοιχτό στη μέση του αυτοκινήτου, και δεν είμαι σίγουρος αν αυτό ήταν σκόπιμο. Αλλά, ως αποτέλεσμα δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι έχουν εμφανιστεί. Είναι πολύ ορατά, αλλά ο αντίκτυπός τους δεν είναι μέγιστος. Είναι ακριβώς μπροστά από την πίσω πτέρυγα – βοηθά λίγο στην εν λόγω περιοχή. Κάνουν ακριβώς ίδια δουλειά όπως έκαναν το 2008.”
Όταν ρωτήθηκε αν ένιωθε ότι το ζήτημα θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια αλλαγή του κανονισμού, ο Key είπε: “Θα πρέπει να δούμε. Αυτό είναι περισσότερο ένα θέμα για την ομάδα στρατηγικής και την FIA για συζήτηση ενδεχομένως, για την ανάπτυξη των κανονισμών στο επόμενο βήμα.
«Εφ ‘όσον η δυνατότητα αυτή είναι ανοικτή, είναι πιθανό ότι θα θελήσεις να βάλεις κάτι εκεί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!