Με νέο σύστημα MGU-K και νέο MGU-H θα παρουσιαστεί το 2017 η Mercedes Benz.
Ο διευθύνων σύμβουλος των παγκόσμιων πρωταθλητών, Andy Cowell, ανέφερε πως έχουν γίνει βελτιώσεις στους διακόπτες υψηλής ισχύος ώστε να είναι πιο αποτελεσματικοί.
Αναλυτικά οι υπόλοιπες δηλώσεις του Cowell: “Έχουν γίνει πολλές βελτιώσεις οι οποίες αυξάνουν την αξιοπιστία σε σημείο όπου μπορούμε να τρέξουμε πιο σκληρά και περισσότερο.”
“Έχουμε πλέον ένα νέο MGU-K και ένα νέο MGU-H. Νομίζω πως τα καλώδια είναι ίδια, αλλά το μήκος τους έχει αλλάξει.”
“Η αύξηση του αεροδυναμικού πακέτου αλλά και η πρόσφυση που μπορούν να δώσουν τα ελαστικά μας δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε το 100% του γκαζιού για περισσότερη ώρα. Έτσι έχουμε ένα επιπλέον 10% του γύρου με τέρμα γκάζι, χρησιμοποιώντας το για 5 δευτερόλεπτα στο 100%. Αυτό αποτελεί πρόκληση για όλα τα τμήματα εντός του κινητήρα και ιδιαίτερα στη διαχείριση της ροής θέρμανσης.”
“Το νέο MGU-K δε θα πρέπει να χρησιμοποιείται στην αρχή μιας ευθείας, διότι θα δίνει τη δυνατότητα σε άλλους να σε προσπεράσουν προς το τέλος της. Έχουν δημιουργηθεί τόσες πολλές προκλήσεις χάρη στους νέους κανονισμούς.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!