Το αφεντικό της McLaren, ο Zak Brown λέει ότι θέλει να επιστρέψει την ομάδα στις 24 Ώρες του Le Mans.
Η McLaren κέρδισε τον κλασικό αγώνα αντοχής το 1995, με τους JJ Lehto, Masanori Sekiya και Yannick Dalmas στην νικήτρια F1 GTR.
Η συμμετοχή ως κατασκευάστρια ομάδα συνεχίστηκε μέχρι το τέλος του 1997, με την τελευταία εμφάνιση της McLaren το 1998.
Ο Brown εξήγησε ότι η επιστροφή στο Le Mans για την μάρκα του Woking θα ταίριαζε με τον σκοπό του, στην προώθηση της μάρκας μετά το διορισμό του ως εκτελεστικός διευθυντής του McLaren Technology Group, το οποίο ενσωματώνει τη λήψη αποφάσεων για το τμήμα αυτοκινήτων.
“Έχουμε κερδίσει το Le Mans και ο αγώνας είναι στην ιστορία μας, και μέρος της δουλειάς μου είναι να αποφασίσω το που η μάρκα της McLaren θα πρέπει να αγωνίζεται”.
“Το να πάμε πίσω στο Le Mans είναι κάτι που συζητάμε. Προσωπικά, θα ήθελα πολύ να μας δω στο Le Mans, και δεν είμαι ο μόνος με αυτές τις απόψεις.”
Η τελική απόφαση για την επιστροφή στις 24 ώρες θα γίνει από την McLaren Automotive και τον επικεφαλής επιχειρήσεων Mike Flewitt, όπως ο Brown τόνισε.
Είπε ότι μια επιστροφή στο Le Mans θα έρθει πιθανότατα στις κατηγορίες GTE, αλλά όταν ρωτήθηκε αν η McLaren θα μπορούσε να χτίσει ένα αυτοκίνητο LMP1, σε μια προσπάθεια να επαναλάβει τον πλήρης θρίαμβό της, εκείνος απάντησε, «ποτέ μη λες ποτέ».
Ο Brown είπε ότι ένα πρόγραμμα για το GTE με πλήρης συμμετοχή στο World Endurance Championship, θα χρειαστεί αρκετά χρόνια σχεδιασμού.
Τα σχόλια του Brown έρχονται μετά το διορισμό του Dan Walmsley ως νέου επικεφαλής του μηχανοκίνητου αθλητισμού της McLaren Special Operations, από πρώην αφεντικό της ομάδας Strakka.
Ο Brown είπε ότι «θα προσδιοριστεί» το αν η ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου GTE θα γίνει από την κυρίως ομάδα, ή από την McLaren GT, την ανεξάρτητη και αυτοχρηματοδοτούμενη εταιρεία που έφτιαξε τα GT3 και GT4 αυτοκίνητα που τρέχουν από το 2011.
Το αφεντικό της McLaren GT Andrew Kirkaldy έχει τονίσει επανειλημμένα ότι η εταιρεία του θα χρειαζόταν την υποστήριξη της McLaren για την ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου για την κατηγορία GTE που κυριαρχείται από εργοστασιακές ομάδες, και διαχωρίζεται από τα πελατειακά προγράμματα των των GT3 και GT4.
«Υπήρξαν συζητήσεις, αλλά δεν μπορώ να πω πάρα πολλά», είπε. “Η ελπίδα είναι ότι θα συμμετέχουμε».
Η McLaren GT έχει συμβάσεις που καλύπτουν τα μοντέλα 650S GT3 και 570S GT4.
Μια έκδοση GTE της MP4/12C GT3 ήταν στα σχέδια το 2012, με την ανάπτυξη να αναμένονταν να ξεκινήσει το ’13.
Το πρόγραμμα τέθηκε στο αρχείο αφού η διοργανώτρια για τους αγώνες της FIA και WEC, Automobile Club de l’Ouest ξεκίνησε μία τελικά ανεπιτυχή προσπάθεια να εξομοιώσει του κανονισμούς των GTE και GT3.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!