Η τελευταία ημέρα των δοκιμών των ελαστικών του 2017 (από τις συνολικά 24 ημέρες) συγκέντρωσε και τα τρία τροποποιημένα αυτοκίνητα των Mercedes, Red Bull και Ferrari στην πίστα Yas Marina. Αυτά είναι τροποποιημένα αυτοκίνητα του 2015, που έχουν σχεδιαστεί για την προσομοίωση των νέων κανονισμών του επόμενου έτους που θα αυξήσουν τις ταχύτητες κατά πέντε δευτερόλεπτα ανά γύρο σε σχέση με πέρυσι.
Για να δημιουργήσουν τα ελαστικά που θα ταιριάζουν καλύτερα σε αυτά τα αυξημένα φορτία, η Pirelli έχει δοκιμάσει μια σειρά από διαφορετικές συνθέσεις και δομές, με το έργο ανάπτυξης να συνεχίζεται επί της πίστας μέχρι χτες στη Yas Marina σε ξηρές και θερμές συνθήκες.
Τα τρία αυτοκίνητα ολοκληρώσανε ένα συνδυασμένο σύνολο 331 γύρων, που ισοδυναμεί με περίπου 1.839 χιλιόμετρα ή έξι αποστάσεις του Abu Dhabi Grand Prix. Περίπου 96 διαφορετικά πρωτότυπα δοκιμάστηκαν, με όλες τις ομάδες να τρέχουν μια ποικιλία των προδιαγραφών, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η συλλογή δεδομένων.
Ο Kimi Raikkonen πήρε το τιμόνι για τη Ferrari, ο Lewis Hamilton και ο Pascal Wehrlein οδήγησαν για τη Mercedes, ενώ ο Daniel Ricciardo και ο Max Verstappen μοιράστηκαν τα καθήκοντα οδήγησης στη Red Bull.
Ο διευθυντής της Pirelli Paul, Hembery σχολίασε: «Για την τελική δοκιμή του έτους, είχαμε πέντε οδηγούς αγώνων της F1 να δοκιμάζουν τα πρωτότυπά ελαστικά μας του 2017, όπως ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα ανάπτυξης με τρία αυτοκίνητα ταυτόχρονα. Τώρα, η σκληρή δουλειά αρχίζει καθώς συγκεντρώνουμε και αναλύουμε τα αποτελέσματα των 24 ημερών μας και περίπου 12.000 χιλιομέτρων των δοκιμών, προκειμένου να καθοριστούν τα ελαστικά με τα οποία θα πάμε στους αγώνες το επόμενο έτος. Αυτά στη συνέχεια θα τρέξουν στα πραγματικά αυτοκίνητα του 2017 για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών των ομάδων τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Η τελευταία δοκιμή μας στο Abu Dhabi πήγε σύμφωνα με το σχέδιο και ήμασταν σε θέση να συλλέξουμε τα δεδομένα που απαιτούνται χάρη στα τροποποιημένα αυτοκίνητα από τις Mercedes, Red Bull και Ferrari, χωρίς τις οποίες θα ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί αυτό το έντονο αναπτυξιακό πρόγραμμα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!