Η Pirelli είναι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν μέχρι σήμερα, παρά τις προφανείς δυσκολίες που οι ομάδες έχουν αντιμετωπίσει στην τροποποίηση των αυτοκινήτων του 2015, προκειμένου να μιμηθούν ακριβώς την απόδοση που αναμένεται το επόμενο έτος.
Ενώ έχουν παραδώσει αύξηση της κάθετης δύναμης σε σύγκριση με τα φετινά αυτοκίνητα, τα τροποποιημένα αυτοκίνητα εξακολουθούν να απέχουν από την πραγματική απόδοση των αυτοκινήτων του 2017, τα οποία θα επηρεάσουν τον τρόπο που οι συνθέσεις θα συμπεριφέρονται ειδικότερα. Ένας αριθμός αυτών των συνθέσεων, σχεδιάστηκε με μια νέα φιλοσοφία και νέα υλικά, και έχουν ήδη αρχίσει να πληρούν τους στόχους: χαμηλότερη φθορά και μεγαλύτερη αντοχή στην υπερθέρμανση, που τα επιτρέπει να διατηρούν σταθερά ένα βέλτιστο επίπεδο πρόσφυσης. Αλλά όλα αυτά τα αποτελέσματα θα πρέπει να επικυρωθούν από την αρχή του επόμενου έτους σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες. Μια επιπλοκή προέρχεται από το γεγονός ότι ορισμένες δοκιμές που έγιναν με αυτά σε ευρωπαϊκές πίστες ήταν σε κρύες συνθήκες και βροχή, περιορίζοντας τη σημασία αυτών των δοκιμών.
Η ανάπτυξη σε κάθε περίπτωση θα συνεχιστεί καθ ‘όλο το 2017 για να παραδοθούν οι βελτιώσεις που έχουν ζητηθεί, με βάση τα δεδομένα που λαμβάνονται κατά τη διάρκεια των αγώνων, και θα υπάρχει μια περαιτέρω εξέλιξη του προϊόντος το 2018.
Όλο αυτό έχει συζητηθεί και συμφωνηθεί με τις ομάδες, με τις οποίες η Pirelli έχει ήδη εργάζεται για να ορίσει ένα νέο σχέδιο δοκιμών για την επόμενη σεζόν.
Ο Paul Hembery, διευθυντής της Pirelli σχολίασε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις ομάδες που μας επέτρεψαν να αναπτύξουμε τα νέα φαρδύτερα ελαστικά μας για το 2017, χρησιμοποιώντας τα τροποποιημένα αυτοκίνητά τους. Έχουμε κάνει τεράστια βήματα προς τα εμπρός από τις δοκιμές στα νέα ελαστικά για πρώτη φορά στις αρχές του Αυγούστου και είμαστε ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα που λαμβάνονται με την πλειοψηφία των προδιαγραφών.»
«Γνωρίζουμε, ωστόσο, ότι το έργο έχει μόλις αρχίσει. Η αεροδυναμική πρόοδος που θα σημειωθεί το επόμενο έτος στα αυτοκίνητα θα μειώσει τους χρόνους γύρων κατα περίπου πέντε δευτερόλεπτα σε σύγκριση με το 2015, και περίπου τρία δευτερόλεπτα σε σύγκριση με το τρέχον έτος. Τα νέα αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην πίστα για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο θα έχουν μια αύξηση στη κάθετη δύναμη πάνω από το 20 τοις εκατό: πολύ περισσότερο από ό, τι έχουμε δει με τα τροποποιημένα αυτοκίνητα. Και αυτή η πρόοδος θα συνεχιστεί καθ ‘όλη την επόμενη σεζόν. Έτσι, η επόμενη φάση της ανάπτυξής μας, με στόχο το 2018, όταν τα αυτοκίνητα θα είναι ακόμα πιο γρήγορα, αρχίζει ήδη τον Φεβρουάριο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!