Το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 έρχεται στο τέλος του στο Abu Dhabi, με τον τίτλο των οδηγών να μένει να αποφασιστεί στον τελευταίο αγώνα. Η Pirelli φέρνει τα τρία πιο μαλακά ελαστικά στο Abu Dhabi: P Zero μωβ ultrasoft, P Zero κόκκινο supersoft, και P Zero κίτρινο soft. Το ultrasoft θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά μετά από τη Σιγκαπούρη, στη πέμπτη εμφάνισή του έτους.
Οπτική των ελαστικών:
Η Yas Marina έχει μια πολύ ομαλή επιφάνεια πίστας με μια μεγάλη ποικιλία από στροφές και ταχύτητες, καθώς και ζεστό καιρό που είναι συνεπής όλο το χρόνο, το οποίο είναι ένας ευνοούμενος χώρος για δοκιμές.
Επειδή η πίστα έχει αυτή την ποικιλία, οι ομάδες έχουν την τάση να τρέχουν ένα set-up μέσης αεροδυναμικής πίεσης.
Το προσπέρασμα τείνει να είναι αρκετά δύσκολο στην πίστα Yas Marina, έτσι ώστε η στρατηγική μπορεί να βοηθήσει την ώθηση επί της θέσης στην πίστα.
Η λεία επιφάνεια οδηγεί γενικά σε πολύ χαμηλά επίπεδα φθοράς των ελαστικών.
Το grand prix ξεκινά αργά το απόγευμα στις 5 τοπική ώρα και τελειώνει το βράδυ, πράγμα που σημαίνει ότι οι θερμοκρασίες πίστας τείνουν να διαφέρουν από την αρχή μέχρι το τέλος, μερικές φορές πέφτοντας δραματικά.
Η πρόσφυση είναι μια βασική πτυχή της συμπεριφοράς των ελαστικών στο Abu Dhabi, με όλη την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών.
Όπως η Βραζιλία, και η Yas Marina είναι μία αριστερόστροφη πίστα, το οποίο δεν είναι χαρακτηριστικό του υπόλοιπο της σεζόν.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Κίτρινο soft: Το βλέπουμε σε κάθε αγώνα, αλλά είναι η πιο σκληρή σύνθεση αυτό το Σαββατοκύριακο.
Κόκκινο supersoft: έχει χρησιμοποιηθεί προηγουμένως στο Abu Dhabi και όπως το μαλακό, είναι υποχρεωτικό διαθέσιμο σετ.
Μωβ ultrasoft: αυτό έχει ένα πλεονέκτημα ταχύτητας, έτσι βάζει μια ενδιαφέρουσα μεταβλητή στη στρατηγική.
Τι έγινε την προηγούμενη φορά:
Ο Nico Rosberg κέρδισε τον αγώνα 55 γύρων με μια στρατηγική δύο pit stop για τη Mercedes, αρχίζοντας με το supersoft και στη συνέχεια αλλάζοντας για soft στους γύρους 10 και 31. Δύο στάσεις ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή.
Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: Ο Sebastian Vettel σταμάτησε επίσης δύο φορές, αλλά με δύο αρχικά κομμάτια με μαλακά ακολουθούμενο από ένα τελικό κομμάτι στα supersoft. Αυτό του επέτρεψε να ανέβει από την 15η θέση στο grid στην τέταρτη θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!