Στην Manor μπορούν να αποκαλέσουν τους εαυτούς τους άτυχους. Ήταν και αυτοί μια από τις ομάδες που επέλεξαν να μην σταματήσουν για ενδιάμεσα ελαστικά και αυτό έφερε αρχικά και τα δύο μονοθέσια στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Όταν υπήρξε επανεκκίνηση του αγώνα μετά την δεύτερη κόκκινη σημαία, ο Wehrlein προσπεράστηκε γρήγορα από τα γρηγορότερα μονθέσια, αλλά ο Ocon κρατήθηκε στους βαθμούς μέχρι τον 69ο γύρο. Δυστυχώς όμως δέχθηκε προσπέραση από τους Bottas και Alonso αλλά άφησε πολλές υποσχέσεις στον μόλις όγδοο αγώνα του στην Formula 1.
Esteban Ocon 12ος
“Είμαι πολύ απογοητευμένος και λυπημένος και όλους μας. Ήταν ένας πραγματικά δύσκολος αγώνας και παρά την γνώμη μου για την συνέχιση του αγώνα, αυτό δεν έχει σημασία. Αν η πίστα θεωρηθεί σωστή για να αγωνιστούμε, τότε πρέπει να το κάνουμε με τον καλύτερο τρόπο που μπορούμε. Υπήρχαν κάποιες πολύ τρομακτικές στιγμές εκεί έξω και ήμουν τυχερός που αντέδρασα τόσο γρήγορα στο συμβάν του Kimi.”
“Πίεζα όσο περισσότερο μπορούσα κατά τη διάρκεια ολόκληρου του αγώνα. Ήταν ξεκάθαρο πως έπρεπε να πιέσω ώστε να φτάσω τον Felipe(Nasr) διότι οι πιθανότητες να υποχωρήσει σε μια θέση ασφαλείας ήταν ελάχιστες. Ο αγώνας πήγαινε με το μέρος του και όχι με το δικό μας. Έκανα ότι μπορούσα αλλά τα αυτοκίνητα πίσω μου πλησίαζαν και στο τέλος είχαν λίγο καλύτερο ρυθμό ώστε να με προσπεράσουν. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να αισθάνομαι απογοητευμένος σήμερα και δεν μπορώ να βρω έναν συγκεκριμένο αλλά θα ήταν ωραία να είχα καταφέρει να πάρω τον πρώτο μου βαθμό στην Formula 1.”
Pascal Wehrlein, 15ος
“Οι συνθήκες ήταν τρομερές καθ όλη την διάρκεια του αγώνα. Ακόμα και όταν η βροχή υποχώρησε, η πίστα είχε πολύ νερό. Ήταν ένα μεγάλο ρίσκο για όλους η μετάβαση από τα βρόχινα στα ενδιάμεσα ελαστικά. Οι διαφορές στους χρόνους των δύο ελαστικών ήταν μικρές αλλά όχι αρκετά. Είχα υδρολίσθηση στην αρχή και μετά θα μπορούσαμε να φανούμε γενναίοι αλλά αν καταλήγαμε στον τοίχο δεν θα παίρναμε τίποτα. Επίσης η ορατότητα ήταν πολύ κακή. Ήταν ένας αγώνας για γερά νεύρα και με εμπειρίες που δεν ήθελα να ξαναζήσω σύντομα.”
“Έτσι έχουν τα πράγματα και πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να πιέζουμε. Σήμερα φάνηκε πως όλα μπορούν να συμβούν, αλλά δεν περιμένω βροχή στο Abu Dhabi. Οι αγώνες μπορεί να γίνουν απρόβλεπτοι, οπότε πρέπει να συνεχίσουμε να μαχόμαστε.”
Dave Ryan, Αγωνιστικό διευθυντής
” Ήμασταν πολύ φοβισμένοι στους αγώνες των ΗΠΑ και του Μεξικού, με την Sauber να είναι πολύ κοντά στους βαθμούς και στους δύο αγώνες, αλλά γνωρίζαμε πως θα υπήρχε μεγαλύτερο ρίσκο στο Interlagos. Με τις συνθήκες όπως τις είδαμε σήμερα, θα έπαιζε μεγάλο ρόλο η τύχη. Αρχικά τα πράγματα έδειχναν με το μέρος μας και περιμέναμε τον πρώτο διπλό τερματισμό μας στους βαθμούς. Ο Nasr ήταν αρκετά μπροστά μας στην πίστα αλλά θα είχαμε σκοράρει περισσότερους βαθμούς αν τα πράγματα είχαν συνεχίσει έτσι. Με τις δύο κόκκινες σημαίες όμως και το safety car, τα πράγματα πήγαν προς την μεριά της Sauber. Ο Esteban έδωσε μια υπέροχη μάχη προσπαθώντας να μείνει στους βαθμούς και γενικά και οι δύο οδηγοί μας έκαναν πολύ καλή δουλειά σε συνθήκες που δυσκόλεψαν και τους παγκόσμιους πρωταθλητές. Πέσαμε αλλά δεν νικηθήκαμε. Ολόκληρη η ομάδα είναι απογοητευμένη αλλά απομένει ένας ακόμα αγώνας και πρέπει να πιέσουμε μέχρι την καρό σημαία του Abu Dhabi.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!