Η Renault προσπάθησε να αλλάξει αρκετές φορές στρατηγικές πηγαίνοντας από WET σε ενδιάμεσα, ωστόσο αυτό δεν της βγήκε. Αργότερα ο Palmer είχε ατύχημα με τον Kvyat και δεν τερμάτισε ενώ ο Magnussen έμεινε αρκετά πίσω.
Kevin Magnussen, 14
«Οι συνθήκες σήμερα ήταν σίγουρα δύσκολες, ειδικά στην στροφή 12 το οποίο δεν είναι στην πραγματικότητα μια στροφή στο στεγνό, αλλά έγινε μια πραγματική στροφή στο βρεγμένο! Υπήρχε σαφής υδρολίσθηση εκεί, ακόμα και αν δεν υπήρχε, ήταν στο όριο. Ήλπιζα να είμαστε πιο μπροστά. Φυσικά έπρεπε να έχουμε τις κόκκινες σημαίες για να φύγουν τα συντρίμμια, η ασφάλεια πρέπει πάντα να είναι η προτεραιότητα, αλλά μετά από αυτό αισθάνομαι ότι ήμασταν πολύ προσεκτικοί με την οδήγηση στο βρεγμένο. Στο τέλος της ημέρας, είναι στο χέρι μας πόσο γρήγορα θα πάμε. Εμείς πρέπει να οδηγούμε σε αυτές τις συνθήκες χωρίς να πηγαίνουμε πάνω από το όριο, κάτι που κάνουμε στο στεγνό.”
Jolyon Palmer, DNF
«Οι συνθήκες σήμερα το απόγευμα ήταν πολύ δύσκολες και δυστυχώς έπρεπε να εγκαταλείψω μετά την επαφή με τον Kvyat. Είχα κάποια περισσότερη πρόσφυση σε εκείνο το σημείο με τα βρόχινα ελαστικά και ήμουν ταχύτερος από ό, τι τα αυτοκίνητα μπροστά με ενδιάμεσα. Ήθελα να πάρω κάποιους βαθμούς. Στο τέλος, η ορατότητα ήταν τόσο κακή που δεν μπορούσα να δω ακόμη και το τιμόνι μου. Δεν είδα που ήταν η στροφή, ήξερα ότι υπήρχε pitwall και pitlane κάπου? Απλά δεν μπορούσα να δω τίποτα. Ο Kvyat μπροστά μου ήταν πιο αργός και τον χτύπησα. Γύρo με το γύρο, η ορατότητα δεν ήταν πάρα πολύ κακή και υπήρχαν μερικά μέρη με υδρολίσθηση αλλά ανεβαίνοντας στον λόφο δεν είχα πρόσφυση και δεν μπορούσα να δω αν ήμουν πίσω από κανέναν άλλο. Θα έπρεπε να μαντέψω που πήγαινα, υπήρχε νερό στην πίστα και ποτάμια νερού να διασχίσω. Ήταν πραγματικά δύσκολο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!