Ο Lewis Hamilton έθεσε το ρυθμό στην πρώτη περίοδο δοκιμαστικών για το Βραζιλιάνικο Grand Prix, ξεπερνώντας τη Red Bull του Max Verstappen.
Ο Βρετανός ανέβηκε στην κορυφή με χρόνο 1:11.895, με το μαλακό ελαστικό της Pirelli, με τον Verstappen να είναι μόλις 0.096δ πίσω του.
Ο Nico Rosberg, ο οποίος μπορεί να πάρει τον τίτλο αυτό το Σαββατοκύριακο, ήταν ο τρίτος πιο γρήγορος, πάνω από δύο δέκατα πίσω από τον συμπαίκτη του.
Ο Daniel Ricciardo στη δεύτερη Red Bull και ο Valtteri Bottas με τη Williams ολοκλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.
Οι Sergio Perez και Nico Hulkenberg ήταν στην έκτη και έβδομη μπροστά από τον τοπικό ήρωα Felipe Massa, στο τελευταίο του GP Βραζιλίας πριν αποσυρθεί.
Οι οδηγοί της Ferrari Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen ήταν μέσα στο top 10, με το δίδυμο να μην τρέχει με τα μαλακά ελαστικά, χρησιμοποιώντας μόνο τα μεσαία και να επικεντρώνεται στην εργασία για τον αγώνα.
Όπως η Ferrari, και οι περισσότερες ομάδες επικεντρώθηκαν σε μεγάλες αποστάσεις κατά το δεύτερο μισό της περιόδου, καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα βροχής στο FP2.
Η περίοδος είχε ένα πολύ αργό ξεκίνημα, με τους οδηγούς να ολοκληρώνουν γύρους ελέγχου πριν επιστρέψουν στα pits για αρκετά λεπτά. Τρία αυτοκίνητα δοκίμασαν τη συσκευή Halo σήμερα: η Sauber του Marcus Ericsson, η Renault του Jolyon Palmer, καθώς και η Haas του Romain Grosjean. Χρειάστηκαν πάνω από 15 λεπτά για έναν οδηγό να καταχωρήσει ένα χρόνο πριν οι πρωτοπόροι να αρχίσουν να ολοκληρώνουν τους χρονομετρημένους γύρους τους.
Ο Bottas ήταν στο πρώιμο ρυθμό με τη Williams, όπως ο Hamilton επικεντρώθηκε αρχικά σε αργούς γύρους, με τη Mercedes του να είναι εξοπλισμένη με διάφορους αισθητήρες στο πίσω άκρο. Ο Βρετανός στη συνέχεια ανέβασε το ρυθμό του και κινήθηκε πρώτος στα μεσαία ελαστικά με 1:13.447, με βελτίωση σε 1:13.182 στην ακόλουθη προσπάθειά του.
Ο Rosberg, στα μεσαία, πήδηξε στη δεύτερη με την πρώτη του προσπάθεια, μόλις 0.030δ πίσω από τον συμπαίκτη του.
Καθώς η περίδος συνέχισε στα πρώτα 30 λεπτά, ο Sergey Sirotkin, αντικαθιστώντας τον Kevin Magnussen στη Renault, είχε πρόβλημα, με το αυτοκίνητο να μένει από ισχύ στην τελική στροφή. Ο ρώσος χρησιμοποιείται την ορμή του μονοθεσίου για να φτάσει στο pitlane, αλλά έπρεπε να λάβει ώθηση από τους μηχανικούς για να επιστρέψει στο γκαράζ. Διαπιστώθηκε πρόβλημα με την πίεση καυσίμου στη συνέχεια. Κατάφερε μόνο 10 γύρους και τελείωσε στο τέλος του πίνακα των χρόνων, πίσω από τον Charles Leclerc, που οδήγησε τη Haas αντί του Esteban Gutierrez.
Ο Verstappen και λίγα λεπτά αργότερα ο Ricciardo πήγαν ως τρίτος ταχύτερος, με τον Αυστραλό λιγότερο από δύο δέκατα του δευτερολέπτου μακριά από το ρυθμό του Hamilton.
Η δράση σταμάτησε, όταν η περίοδος πλησίασε το δεύτερο ήμισυ, πριν ο Fernando Alonso σπάσει τη σιωπή με περίπου 44 λεπτά να απομένουν στο ρολόι.
Ήταν ο Bottas λίγα λεπτά αργότερα, ωστόσο, ο οποίος πήγε πιο γρήγορα στην Williams, ο Φινλανδός χρησιμοποιώντας ένα νέο σετ μαλακά ελαστικά ξεπέρασε τον Hamilton κατά 0.028. Η Williams δεν κράτησε για πολύ την κορυφή, όπως ο Verstappen πήγε για την πρώτη του κούρσα στα μαλακά στην Red Bull, σημειώνοντας το 1:11.991 που τον έβαλε πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά από το υπόλοιπο του grid.
Η προσπάθεια του Rosberg στα μαλακά έφερε ένα χρόνο 0.134δ πιο αργό από ό, τι του Verstappen, βάζοντας τον γερμανό στη δεύτερη μπροστά από τον Ricciardo, ο οποίος βελτιώθηκε χάρη στα μαλακά ελαστικά.
Με 30 λεπτά ακόμα, υπήρχε δράμα για τον Kvyat όπως ο ρώσος υπέστη κλατάρισμα στο δεξί πίσω ελαστικό του, και χρειάζεται να πάει αργά πίσω στα pits.
Ο Hamilton έθεσε ένα νέο σημείο αναφοράς, με την πρώτη του κούρσα στο μαλακό ελαστικό, ο οδηγός της Mercedes σημείωσε το 1:11.895 με 26 περίπου λεπτά να απομένουν.
Με τρία λεπτά να απομένουν, ο Vettel είχε τετακέ στην πίστα όπως ο ίδιος ήταν σε κομμάτι πολλών γύρων με τα μεσαία ελαστικά, και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στη στροφή 11.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!