Ομολογώ ότι όπως και εσείς και έτσι και εγώ ξαφνιάστηκα με την επιλογή της Renault να δώσει την δεύτερη ευκαιρία στον Jolyon Palmer.
Θα προσπαθήσω να κάνω μια υποκειμενική προσέγγιση βασιζόμενος σε αντικειμενικά γεγονότα για να μπορέσουμε να καταλάβουμε το τι οδήγησε τους Γάλλους σε τούτη την αμφιλεγόμενη επιλογή.
Νομίζω ότι αρχικά οφείλουμε να επιστρέψουμε πίσω στο παρελθόν, ένα χρόνο περίπου πίσω. H Renault πέρυσι τέτοια εποχή δεν ήξερε τι θα κάνει με την Lotus. Άργησε χαρακτηριστικά και η επιστροφή της ήταν αρκετά πρόχειρη, με ένα έτοιμο αλλά πολύ κακό μονοθέσιο, με έναν κινητήρα μέτριο και χωρίς οδηγούς. O Grosjean είχε ήδη υπογράψει με την Haas ενώ ο Maldonado δεν ήταν επιλογή για να βασιστείς.
Εν τέλει o Magnussen και ο δοκιμαστής της Lotus Jolyon Palmer βρέθηκαν στο τιμόνι της RS16. Τα αποτελέσματα είναι λίγο πολύ γνωστά. Ένατη θέση στους κατασκευαστές με μόλις 8 βαθμούς, 7 από τον Δανό και 1 από τον Βρετανό.
Η Renault ήταν από τις ομάδες που άργησε να πάρει αποφάσεις για το δίδυμο του 2017, διότι προσπάθησε να φέρει αρκετούς. Ακούστηκαν πολλά ονόματα, κάποια με σοβαρές πιθανότητες και άλλα όχι με τόσο. Ενδεικτικά οι οδηγοί των Toro Rosso, Force India και οι Ocon, Bottas ήταν υποψήφιοι μαζί με το παρών δίδυμο.
Εν τέλει η Renault κατάφερε να κλείσει τον Nico Hulkenberg με πολυετές συμβόλαιο δίνοντας του τα κλειδιά, όπως είναι ο ποδοσφαιρικός όρος. Αναμφισβήτητα μήνυμα επιστροφής στα δυνατά αποτελέσματα.
Από κει και πέρα πέρασε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Εκεί καταλάβαμε ότι πάμε για μάχη Magnussen-Palmer. Ο Δανός είχε το πλεονέκτημα λόγω αποτελεσμάτων, ωστόσο όπως μάθαμε κατόπιν εορτής ο Kevin έψαχνε συμβόλαιο 2+ χρόνων με την Renault να του δίνει μονοετές. Στα μάτια μου αυτό δείχνει ότι η το 17 θα είναι σεζόν ανόδου-προσαρμογής στις μεσαίες ομάδες του grid, και προφανώς αναζήτηση οδηγού ισάξιου του Hulk για κάτι μεγάλο το 18.
Ο Magnussen ήθελε να εξασφαλιστεί, και όχι να κερδίσει το επόμενο συμβόλαιο παλεύοντας. Λογικά κλείνει στην Haas.
Τι έμεινε;;; Όλοι μάθαμε χθες. Jolyon PALMER. Δεν ξέρω αν πραγματικά τον πιστεύουν. Είναι η τελευταία διαθέσιμη επιλογή, αλλά όχι με την λογική του ότι έμεινε. Ο Βρετανός ήταν αρκετά καλός στο δεύτερο μισό της σεζόν και για να λέμε και του στραβού το δίκιο μπορεί να έχει 6 βαθμούς λιγότερους φέτος από τον MAG, αλλά αυτή η διαφορά προήλθε από την μαγική εικόνα της Ρωσίας με το μισό grid εκτός μάχης. Αν ξεχάσει κάποιος αυτό το αποτέλεσμα οι δύο τους βρίσκονται στο 1-1, στο 6-6 στα αποτελέσματα χωρίς να μετρούν οι εγκαταλείψεις (από 4 έχουν) και με 11-8 υπέρ Kevin στις κατατακτήριες που και εκεί μπορεί να γίνει 11-10.
Η Renault ξέμεινε από επιλογές και κατέληξε στον Palmer. Ο Βρετανός θα είναι εκεί μόνο το 2017, εκτός και αν παρουσιάσει κάτι εντελώς διαφορετικό…
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!