Η Porsche εξασφάλισε την τέταρτη νίκη της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA σε πέντε αγώνες στις 6 Ώρες της Σαγκάης, αλλά μια δεύτερη θέση για την Toyota εξασφάλισε ότι η κούρσα για τον τίτλο των οδηγών πηγαίνει στον τελικό αγώνα στο Μπαχρέιν.
Ξεκινώντας από την pole, το πλήρωμα του #1 αυτοκινήτου από τους Brendon Hartley, Mark Webber και Timo Bernhard δεν ήταν ποτέ αληθινά υπό αμφισβήτηση, το τρίο σφράγιση νίκη με ένα λεπτό διαφορά και πήρε το πρωτάθλημα των κατασκευαστών για την Porsche.
Αλλά μια τέταρτη θέση για το #2 αυτοκίνητό των Neel Jani, Romain Dumas και Marc Lieb πίσω από τις δύο Toyota σημαίνει ότι το #6 αυτοκίνητο των Kamui Kobayashi, Mike Conway και Stephane Sarrazin πηγαίνουν στο Μπαχρέιν με μια πιθανότητα για τον τίτλο οδηγών.
Το #2 αυτοκίνητο ήταν σε θέση να ενδεχομένως να πάρει τον τίτλο πριν από τη μισή απόσταση, καθώς έτρεχε δεύτερο πίσω από το #1 αυτοκίνητο με τον Lieb στο τιμόνι, μέχρι που ο Kobayashi πέρασε τον γερμανό για τη δεύτερη.
Η Toyota στη συνέχεια ήταν στην πορεία για μια εύκολη δεύτερη θέση πριν από το #6 να πρέπει να κάνει όχι μία αλλά δύο απρογραμμάτιστες στάσεις στην προτελευταία ώρα, και τις δύο φορές λόγο απώλειας πίεσης στον αριστερά πίσω τροχό.
Αυτό σήμαινε ότι η μάχη για την τρίτη θέση ανάμεσα στην #2 Porsche και την #5 Toyota των Anthony Davidson, Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima ήταν κρίσιμης σημασίας, με τον Buemi να περνά την Toyota μπροστά από τον Jani στην τέταρτη ώρα.
Το ταχύτερο pit-stop έδωσε στην #2 Porsche μια προσωρινή ανάκαμψη, αλλά ο Jani ήταν ανίκανος να σταματήσει και τις δύο Toyota από το να περάσουν στην τελική ώρα, μετά η #6 στα χέρια του Kobayashi πέρασε μπροστά από την #5 μετά κλατάρισμα που είχε σε τροχό.
Μία επίσκεψη στα pit μόνο για καύσιμα στην τελική στάση για τον Davidson στην #5 σφράγισε την τρίτη για τον Βρετανό και τους teammates του, ο οποίος πήρε το πρώτο βάθρο τους σε μία σεζόν που μαστίζεται από ατυχία, όπως το πλήρωμα του #2 πήγε σε ένα πέμπτο συνεχόμενο αγώνα χωρίς να τερματίσει στην πρώτη τριάδα, με την τέταρτη θέση, 1:40δ πίσω από το νικηφόρο #1 αυτοκίνητο.
Καταστροφή για την Audi
Στο πρώτο αγώνα της μετά την ανακοίνωση της επικείμενη αποχώρησή της από το WEC, η Audi υπέστη έναν αγώνα εφιάλτη, με τις ελπίδες τίτλου του πληρώματος των Lucas di Grassi, Oliver Jarvis και Loic Duval με το #8 να σβήνουν από νωρίς μετά από μια δυσλειτουργία στο σύστημα ανεφοδιασμού καυσίμων.
Αυτό σήμαινε ότι το αυτοκίνητο είχε να κάνει περισσότερα pitstops και να χάσει χρόνο με το καθένα από αυτά, αφήνοντας το σε μία μακρινή πέμπτη θέση προς τη σημαία, τρεις γύρους πίσω από τους νικητές.
Το #7 αυτοκίνητό των Andre Lotterer, Marcel Fässler και Benoit Treluyer τα πήγε ακόμα χειρότερα, υπολείποντας σε ρυθμό για μάχη με την Porsche και την Toyota νωρίς πριν βγει εκτός ανταγωνισμού εντελώς μετά από μια σύγκρουση μεταξύ του Treluyer και του Jarvis με την #8 στη φουρκέτα.
Αυτό ανάγκασε την #7 να μπει στο γκαράζ για περίπου 20 λεπτά για να επισκευαστεί, αν και ανέκαμψε στην έκτη συνολικά μπροστά από την #4 ByKolles CLM LMP1-L.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!