Η Audi ανακοίνωσε ότι θα τερματίσει το πρόγραμμα αγωνιστικών αυτοκινήτων της στο τέλος αυτής της σεζόν, σημειώνοντας τέλος στην παρουσία της γερμανικής μάρκας στο FIA WEC και τις 24 Ώρες του Le Mans.
Σε μια δήλωση που κυκλοφόρησε την Τετάρτη, η Audi ανακοίνωσε ότι θα μετατοπίσει τον πρωταρχικό στόχος του μηχανοκίνητου αθλητισμού της στην Formula E – όπου είναι συνεργάτης στην ομάδα Abt Schaeffler – διατηρώντας παράλληλα το πρόγραμμα του DTM.
Η απόφαση για το πρόγραμμα του World Rallycross δεν έχει ακόμη γίνει, με την Audi να υποδηλώνει ότι θα μπορούσε να προσφέρει εργοστασιακή υποστήριξη στην ομάδα EKS που τρέχει εδώ και πολύ καιρό από τον οδηγό του DTM Mattias Ekstrom.
Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi, Rupert Stadler είπε: «Εμείς πάμε για να συμμετέχουμε στον αγώνα για το μέλλον με την ηλεκτρική ενέργεια.»
“Καθώς τα αυτοκίνητα παραγωγής μας γίνονται όλο και πιο ηλεκτρικά, τα αυτοκίνητα μας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ως η τεχνολογική αιχμή του δόρατος της Audi, πρέπει να είναι ακόμα περισσότερο.”
Οι φήμες προέκυψαν ότι η Audi εξέταζε να λήξει τη συμμετοχή 18 ετών της στην κορυφαία κατηγορία των αγωνιστικών αυτοκινήτων καθώς πήγαινε προς τις φετινές 6 Ώρες του Fuji για το WEC, επικαλούμενη το κόστος των της συμμετοχής και τη φθίνουσα σημασία της τεχνολογίας diesel σε αυτοκίνητα δρόμου.
Ωστόσο, ήταν αναμενόμενο ότι η μάρκα θα μπορούσε τουλάχιστον να περάσει από τον τρέχοντα κύκλο κανόνων και να βγει στο τέλος του 2017, μετά το οποίο οι αλλαγές των κανόνων θα καθιστούσαν το πετρελαιοκίνητο R18 e-tron quattro της Audi λιγότερο ανταγωνιστικό σε σύγκριση με τους κινητήρες βενζίνης των αντιπάλων της.
“Μετά από 18 χρόνια στους πρωτότυπους αγώνες που ήταν εξαιρετικά επιτυχημένα για την Audi, είναι προφανώς εξαιρετικά δύσκολο να φύγουμε”, δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος Motorsport Dr. Wolfgang Ullrich, ο οποίος επέβλεψε της 13 νίκες της Audi στο Le Mans.
“Η Audi Sport Team Joest διαμόρφωσε το WEC κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου όπως καμία άλλη ομάδα.
«Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την ομάδα μας, για τον Reinhold Joest και την ομάδα του, με τους οδηγούς, τους συνεργάτες και τους χορηγούς για αυτή την εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία.”
Η είδηση αφήνει την Porsche και την Toyota ως τους μόνους κατασκευαστές LMP1 για τη σεζόν του 2017, χωρίς άλλες έτοιμες να εισέλθουν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!