O Cal Crutchlow της LCR Honda άρπαξε τη δεύτερη νίκη του στο MotoGP σε έξι αγώνες, έχοντας γίνει ο πρώτος Βρετανός νικητής από το Barry Sheene το 1981 στο Brno τον Αύγουστο.
Όταν πήρε τη δεύτερη θέση στον έκτο γύρο, ο Crutchlow κέρδισε έξι δέκατα από τον πρωτοπόρο Marc Marquez και βρέθηκε εντός 2,4 δευτερολέπτων από τον Ισπανό, πριν ο παγκόσμιος πρωταθλητής πέσει στη στροφή 4.
Με τους δύο αναβάτες να επιλέγουν το πιο σκληρό εμπρός ελαστικό της Michelin την τελευταία στιγμή, ο Crutchlow στη συνέχεια πέρασε το υπόλοιπο του αγώνα οδηγώντας με προσοχή, έχοντας και τις αναμνήσεις της πτώσης στον τελευταίο γύρο το 2014 στην ίδια πίστα, ενώ βρισκόταν σε θέση βάθρου.
“Αν ο Marc έπεφτε στη στροφή 6, δεν θα είχα σκεφτεί κάτι», είπε.
“Έπεσα στη στροφή 4 πριν από δύο χρόνια, και αυτός έπεσε στον γύρο εννέα ή κάτι τέτοιο, έτσι πέρασα το υπόλοιπο του αγώνα φοβούμενος μια καταστροφή”.
“Ειλικρινά δεν φρέναρα τόσο πολύ σε εκεί, δεν κέρδισα χρόνο, εγώ απλά οδήγησα ήρεμα”.
«Είχα κάποιες αναδρομές στο παρελθόν, ένα-δύο χρόνια πριν, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για αυτό”.
“Ήμουν στην ευχάριστη θέση να επωφεληθώ όταν χρειάστηκε να επωφεληθώ.”
Όταν ο Marquez έπεσε, ο Crutchlow ήταν 1.8 δευτερόλεπτα μπροστά από τη Yamaha του Valentino Rossi, ο οποίος ξεκίνησε 15ος τον αγώνα, και θέλησε να πλησιάσει τον Βρετανό, χωρίς όμως επιτυχία.
«Πίεσα στους τελευταίους γύρους, όταν δεν υπήρχε ήλιος, γιατί ήξερα ότι έπρεπε να κρατήσω τη θερμοκρασία στο μπροστινό λάστιχο», είπε.
“Και όταν υπήρχε ηλιοφάνεια, ήταν λίγο πιο εύκολο, ήμουν σε ένα ρυθμό και τον διατηρούσα”.
«Είδα το pitboard, έγραφε +1,2 από Vale, αλλά εγώ δεν το είδα στον προηγούμενο γύρο, έτσι σκέφτηκα, ότι ξεκίνησε 15ος και έχει ήδη φτάσει εμένα”!».
“Και τότε άρχισα να πιέζω λίγο, οδήγησα άνετα. Αλλά αυτό είναι ακόμα χειρότερο!”
“Όταν αρχίσεις να πιέζεις, δεν ξέρεις τι να κάνεις, επειδή θέλεις να πιέσεις και άλλο γιατί νιώθεις ΟΚ, αλλά αν δεν πιέσεις αρκετά, θα έχεις πτώση με αυτό το μπροστινό ελαστικό”.
“Έχω να πω ότι η Michelin έκανε καλή δουλειά, δεν νομίζω ότι είχε να κάνει τόσο πολύ με το ελαστικό – ξέραμε ότι ήταν κρίσιμο, αλλά ήταν δική μας επιλογή να χρησιμοποιήσουμε το σκληρό μπροστινό”, συμπλήρωσε ο νικητής του αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!