Μετά από δύο αγώνες με τη σκληρή γόμα, για το ερχόμενο Grand Prix, αυτό της Αμερικής, τα P Zero λευκά μεσαία, P Zero κίτρινα μαλακά και P Zero κόκκινα supersoft έχουν επιλεχτεί. Πέρυσι, η καταρρακτώδης βροχή σήμαινε ότι ακυρώθηκαν πολλές περίοδοι και τα slick δεν χρησιμοποιήθηκαν μέχρι την ημέρα του αγώνα. Φέτος, οι ομάδες θα πρέπει να ελπίζουν για ένα πιο συμβατικό Σαββατοκύριακο για να σχηματίσουν μια πλήρη εικόνα για το πώς οι τρεις συνθέσεις αλληλεπιδρούν με την πίστα του Τέξας. Ωστόσο, η προηγούμενη εμπειρία έχει δείξει ότι σίγουρα ένα ευρύ φάσμα των συνθηκών είναι πάντα εφικτό: ένας άλλος παράγοντας που οι ομάδες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν σε αυτήν την τεχνική πίστα και καθολικά δημοφιλή Grand Prix.
Οπτική των ελαστικών:
Η αριστερόστροφη πίστα έχει ένα μοναδικό σχεδιασμό, καθώς δανείζεται στοιχεία από άλλες διάσημες πίστες της F1.
Η στροφή 1 είναι μία δύσκολη αριστερή φουρκέτα σε ανηφόρα, όπου αυτό είναι δύσκολο να κρίνεις το σημείο φρεναρίσματος.
Η στροφή 11 είναι μία άλλη βασική φουρκέτα, όπου τα αυτοκίνητα φρενάρουν και στρίβουν ταυτόχρονα.
Η άσφαλτος είναι ακόμα αρκετά νέα (από το 2012), αλλά προσφέρει περισσότερη πρόσφυση πρόσφατα καθώς ωριμάζει.
Τα αυτοκίνητα τείνουν να τρέχουν μεσαία αεροδυναμική δύναμη στο Ώστιν: το προσπέρασμα είναι πολύ πιθανό – ιδιαίτερα στην ακολουθία των στροφών μετά την δεύτερη – το οποίο ανοίγει μια σειρά από επιλογές στρατηγικής.
Υπάρχουν τρεις μεγάλες και γρήγορες ευθείες: όπου κρυώνουν τα ελαστικά, καθιστώντας τις περιοχές πέδησης δύσκολες.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Λευκό μεσαίο: μαζί με το μαλακό, αυτό είναι ένα από τα δύο υποχρεωτικά σετ αγώνα.
Κίτρινο μαλακό: αυτό ήταν το μόνο slick που χρησιμοποιήθηκε από το νικητή στον αγώνα του περασμένου έτους, σε μία πίστα που στέγνωνε.
Κόκκινο supersoft: χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Austin και θα πρέπει να είναι σημαντικά το ταχύτερο από τα τρία.
Τι έγινε την προηγούμενη φορά:
Δεν υπήρχε ξηρή περίοδος μέχρι τον αγώνα, με το grid να βασίζεται σε χρόνους του Q2. Ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα 56 γύρων: ξεκινώντας με τα ενδιάμεσα και στη συνέχεια αλλαγή σε μαλακό στους γύρους 18 και 43.
Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: Sebastian Vettel ήταν στο βάθρο με μια στρατηγική τριών στάσεων από την 13η θέση στο grid, χρησιμοποιώντας το μεσαίο ελαστικό, σε έναν αγώνα που επηρεάστηκε από δύο αυτοκίνητα ασφαλείας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!