Ο Valentino Rossi εξήγησε ότι μια παρερμηνεία των κανόνων που περιβάλλουν το μέγιστο stint με το supersoft βρόχινο ελαστικό έφταιγε για την διαγραφή των χρόνων γύρων του στην πρώτη περίοδο.
Ο Ιταλός είχε θέσει το δεύτερο ταχύτερο χρόνο την Παρασκευή το πρωί, μόνο 0.041δ πιο αργά από ό, τι ο Cal Crutchlow, προτού δει όλους τους ταχύτερους γύρους του από το πακέτο των 11 που έκανε σε αυτό διαγράφονται από τους αγωνοδίκες.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Michelin είχε δώσει εντολή να γίνονται μέχρι και 10 γύροι στο μπροστά supersoft βρόχινο ελαστικό για λόγους ασφαλείας.
Ο Rossi, ο οποίος ως εκ τούτου, έκλεισε την ημέρα του 20ος ταχύτερος, αντιμετωπίζει την πιθανή προοπτική του να πρέπει να παλέψει από το Q1, είπε ότι δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι το όριο των 10 γύρων περιλάμβαναν επίσης τους γύρους εισόδου και εξόδου του.
“Πριν από την έναρξη, ήθελα να χρησιμοποιήσω το supersoft μπροστά γιατί ξέρω αυτό το ελαστικό και νομίζω ότι είναι ένα καλό ελαστικό για σήμερα, γιατί είχε 10 βαθμούς», είπε ο Rossi.
«Μου είπαν «μπορείς να κάνεις το μέγιστο 10 γύρους», και έκανα εννέα. Το πρόβλημα είναι ότι μετρήθηκαν επίσης και οι γύροι εισόδου και εξόδου, και έγινε 11. Και αυτό χάλασε όλες τις προσπάθειες μου, και είμαι προτελευταίος.
«Είναι κρίμα, γιατί αυτό μπορεί να είναι κακό για αύριο, αν δεν μπορώ να βελτιώσω το χρόνο γύρου μου [στο FP3]. Θα πρέπει να κάνω το Q1, έτσι ελπίζουμε ότι αύριο θα είναι λίγο καλύτερα, και επειδή έτσι είναι δύσκολο για όλους.”
Ο Rossi πρόσθεσε ότι ο ίδιος δεν κατάλαβε γιατί η Michelin αισθάνθηκε την ανάγκη να επιβάλει ένα τέτοιο αυστηρό κανόνα σχετικά με τη χρήση των supersoft βρόχινων εμπρός ελαστικών της.
“Για μένα, αυτό είναι πολύ περίεργο, διότι αυτό είναι ένα καλό ελαστικό για τον αγώνα», είπε ο 37-χρονος.
“Αλλά η Michelin ανησυχεί γιατί στο Brno, το ελαστικό αυτό είχε ένα πρόβλημα. Στο Brno, ήταν 25 βαθμούς στο έδαφος και η πίστα στέγνωνε.
“Εδώ είναι το μέρος για το supersoft μπροστά. Αν δεν είναι εδώ, τότε ποτέ δεν θα το χρησιμοποιήσουμε. Στην πραγματικότητα, κάνω το τρέξιμο μου, θέτω ένα καλό χρόνο γύρου, και μετά βλέπω το ελαστικό – και είναι [σαν] καινούργιο.
“Για μένα, αυτό είναι μια επιλογή για τον αγώνα αν μείνει έτσι. Αλλά η Michelin λέει όχι, μου είπαν «[όχι παραπάνω από] 10 γύρους».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!