Ο Marcus Ericsson αμφισβήτησε αρχικά την απόφαση της Sauber για να τρέξει με ένα old-spec κινητήρα της Ferrari το επόμενο έτος πριν πεισθεί από την ομάδα ότι είναι ο καλύτερος δρόμος για να πάνε μπροστά.
Η Sauber είναι πελάτης της Ferrari από το 1997, εκτός από το διάστημα των τεσσάρων ετών με την BMW, η Sauber θα χρησιμοποιήσει την μονάδα ισχύος του 2016 για το επόμενο έτος.
Η Sauber αναφέρει ότι η κίνηση της έχει ως στόχο την έμφαση στην αεροδυναμική αναμόρφωση του μονοθεσίου του επόμενου έτους, με τον Ericsson, ο οποίος αναμένεται να μείνει στην Ελβετική ομάδα και αρχικά αμφισβήτησε την απόφαση της ομάδας, δεδομένου ότι η Toro Rosso είχε προβλήματα με τον κινητήρα του 2015 φέτος.
”Όταν το άκουσα για πρώτη φορά, το αμφισβήτησα αρκετά και σκεφτόμουν, είναι πραγματικά ο σωστός τρόπος για να προχωρήσουμε; “, είπε ο Ericsson.
”Κοιτάς την Toro Rosso και βλέπεις πόσο έχουν χάσει φέτος.”
“Τότε μίλησα με τα παιδιά στην πίστα και στο εργοστάσιο και το σκεπτικό τους είναι λογικό, καθώς υπάρχουν πολύ μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς και είμαστε μια μικρή ομάδα.”
“Η ομάδα μπορεί να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του μονοθεσίου για το επόμενο έτος και γνωρίζοντας τι πακέτο θα έχουμε και ποια μονάδα ισχύος θα έχουμε θα μας βοηθήσει.”
“Η αεροδυναμική δεν είναι εκεί που πρέπει να είναι και το να πάμε το χειμώνα χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα για το πακέτο του κινητήρα πρόκειται να μας βλάψει ακόμη περισσότερο.”
“Αν ξέρουμε τι έχουμε στο πίσω μέρος, μπορούμε να πιέσουμε σκληρά από την πλευρά της αεροδυναμικής.”
Ο team mate του Felipe Nasr στηρίζει την απόφαση, προσθέτοντας:
”Βλέπω πως δεν έχουμε δώσει πολλή προσοχή στο σασί από την πλευρά της αεροδυναμικής και θα πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτό για τη νέα χρονιά.”
“Το 2016, είχαμε τον κινητήρα τελευταίας χρονιάς, αλλά μας λείπουν πολλά στο μονοθέσιο.
”Η κάθετη δύναμη, η πρόσφυση, το φρενάρισμα είναι πολύ αδύναμο φέτος και μπορώ σαφώς να δώ ότι υπάρχει μεγαλύτερο μέρος για να κερδίσουμε εστιάζοντας σε αυτούς τους τομείς, υπάρχουν περισσότερα να κερδίσουμε από την πλευρά του σασί.”
Η Sauber θα δυσκολευτεί πολύ δήλωσε ο Carlos Sainz Jr.
Η Toro Rosso θα επανέλθει με νέο κινητήρα από τη Renault το 2017 μετά από την όχι και τόσο καλή χρονιά με την μονάδα υσχύος της Ferrari και έχει πέσει πολύ πίσω φέτος.
Ο Carlos Sainz Jr πιστεύει ότι ο παλιός κινητήρας είναι πολύ πίσω στη κατάταξη της δυναμικής, ”με την McLaren-Honda να είναι ένα βήμα μπροστά από εμάς ιδίως στην ανάπτυξη”, και ότι η Sauber θα αντιμετωπίσει ένα δύσκολο 2017.
”Τους εύχομαι καλή τύχη”, είπε, όταν ρωτήθηκε σχετικά με την απόφασή της Sauber.
“Είναι ένα βήμα προς τα πίσω και αν έχουν έναν old-spec κινητήρα για το υπόλοιπο του έτους, θα καταλήξουν να είναι πίσω.
“Δεν θα είναι εύκολο, αλλά σίγουρα εμείς τους θέλουμε πίσω μας και αυτό θα μας βοηθήσει.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!